اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

22 بهمن طومار حکومت ستم‌شاهی را درهم پیچید

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: 22 بهمن، طومار حکومت ظالمانه ستم‌شاهی را درهم پیچید و بنای عدالت و استقرار نظامی براساس معیارهای اسلام ناب محمدی(ص) را فراهم آورد.

22 بهمن طومار حکومت ستم‌شاهی را درهم پیچید

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در هندیجان به‌ مناسبت سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که توانست با رهبری و هدایت بزرگ‌مردی فرزانه و روحانی و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونین مقابل استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی‌مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید کند.

وی افزود: استقلال‌طلبی و نفی سلطه بیگانگان، اصالت دادن به معنویت و ارزش‌های اخلاقی، احترام به کرامت انسانی، احیای تفکر عقلانی در حوزه معرفت دینی، طرح این اندیشه که "دین از سیاست و علم از دین جدا نیست"، بازگشت به هویت دینی و فرهنگی، احیا و اصلاح باورهای مذهبی، مقدم داشتن جمعی به جای منفعت طلبی‌های فردی، عدالت اجتماعی از پیامدهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: ایجاد وضع مناسب برای رشد مادی و معنوی انسان‌ها و سرانجام وحدت و عزت امت اسلامی از اصلی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: در حقیقت وجه غالب انقلاب کوشش در راه احیای فرهنگ و تمدن اسلامی و تشکیل حیات طیبه در عصر حاکمیت کفر و الحاد است.

فرج‌الهی بیان کرد: اکنون در آستانه شروع بیست و سومین سال انقلاب اسلامی و بعثت جدید عصر قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه در این روز توان و تلاش ملتی خستگی‌ناپذیر، طومار حکومت ظالمانه ستم‌شاهی را درهم پیچید و بنای عدالت و استقرار نظامی براساس معیارهای اسلام ناب محمدی(ص) را فراهم آورد، گفت: در حالی آغاز بیست و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم که کاروان انقلاب از سنگلاخ‌های عظیمی در مسیر حرکت خود عبور کرده و با اقتدار تمام بر مواضع اصلی و مکتبی خود، تأکید ورزیده است.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: بی‌تردید در ادامه نیز با الهام از ارواح مقدس شهدا و ایثارگران و با عنایات خداوند و تحت زعامت رهبر گران‌قدرمان، موانع را رفع و نور امید را در دل محرومان جهان روشن خواهیم کرد.

وی با اشاره به در پیش‌ رو داشتن راهپیمایی 22 بهمن و اهمیت شرکت در آن عنوان کرد: باید با شرکت در این راهپیمایی و مناسبت ارزشمند بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، نظام و انقلاب بیعت کرد و در این مسیر تنها با تکیه بر حکومت ولی‌عصر و ولایت‌فقیه می‌توان به این مهم تحقق بخشید.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول