اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

انقلاب ایران اشاعه‌دهنده حکومت عدل علی (ع) است

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: علت فشار استعمار بر انقلاب ایران این است که این انقلاب اشاعه‌دهنده حکومت عدل علی (ع) در جهان است.

انقلاب ایران اشاعه‌دهنده حکومت عدل علی (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری شعر علوی که به میزبانی مازندران در مجتمع فرهنگی هنری حر قائمشهر برگزار شد، اظهار داشت: ایرانیان از بدو پیدایش اسلام، علاقمندی‌شان را به دین اسلام به اثبات رساندند که نشان از درک صحیح و به هنگام آنها از خاندان عصمت و طهارت است.

وی افزود: ایرانیان هیچگاه از بیان ارادت به خاندان نبوت کوتاهی نکردند و همواره برای اثبات حقانیت آل رسول در خط مقدم میدان قرار داشتند که در این راه بهای سنگینی پرداختند و همچنان تاوان این عشق را می‌پردازند.

فرماندار قائمشهر با اشاره به انقلاب‌های شکل گرفته در جهان تصریح کرد: هجمه و فشار زیادی که بر انقلاب ایران است بر دیگر انقلاب‌های جهان وجود ندارد.

پیرفلک علت خشم استعمار بر انقلاب ایران را در اشاعه حکومت عدل علی (ع) توسط این انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: تاسی از سیره امیرالمومنین با تارو پود ایرانیان عجین شده و آنان خواستار ترویج حکومت علوی در جهان هستند.

وی ادامه داد: در عرصه علم و فرهنگ، شعرای ایران زمین بهترین سروده‌ها را در وصف علی سروده‌اند و به شعر علوی هویتی جدید و ممتاز بخشیدند، این هویت امروز در لباس انقلاب اسلامی شکل و معنای جدیدی یافت.

این مسئول با اشاره به عشق و اخلاص مردم مازندران به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت، هنر امیری‌خوانی را حاصل عشق مازندرانی‌ها به مولی الموحدین دانست و اذعان داشت: مازندرانی‌ها با گوش سپردن به امیری‌خوانان جان تازه‌ای می‌گیرند و عشق علی را با  روحشان عجین می‌سازند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول