اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

دموکراتیک‌ترین حکومت نظام سیاسی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: دموکراتیک‌ترین حکومت در دنیا نظام سیاسی ایران است.

دموکراتیک‌ترین حکومت نظام سیاسی ایران است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح الهی در همایش بصیرت دینی اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی هدیه بزرگ انقلاب به مردم ایران است و جمع کردن جمهوریت و اسلامیت در قالب مشارکت مردمی برای اعتلای دین در جامعه به بهترین نحو در ایران اسلامی تبلور یافته است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در پرتو انتخابات خود را نشان می‌دهد، افزود: مردم یکی از پایه‌های اصلی نظام هستند و بدون مردم این نظام هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسد. انتخابات برای ما یک اصل است و حضور پرشور مردم برای جهانیان پیام دارد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در ادامه بر فضاسازی با نشاط انتخاباتی تاکید کرد و گفت: بار دیگر وفاداری مردم به نظام اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای رقم خورده و پایه‌های نظام امپریالیستی را سست و انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی را تقویت می‌کند.

فتح الهی، ارتقای سطح کارآمدی نظام و نشاط جامعه را با وجود تهدیدهای خارجی، دو راهبرد فعلی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با کمترین عیب و نقص تمام مراحل انتخابات تاکنون در آذربایجان غربی به خوبی اجرا شده که همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند تلاش کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه برای بالا بردن کارآمدی نظام اسلامی باید از همه ابزارها بهره برد، تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های غرب علیه ایران در آستانه انتخابات آنها به دنبال ایجاد فشار روانی اجتماعی در بین مردم بوده که باید با تاسی از منویات مقام معظم رهبری این فشارها را خنثی کنیم.

وی به هفته وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: دوری از اختلافات و تاکید بر اشتراکات راهکار اصلی برای رسیدن به وحدت مذاهب اسلامی است.

فتح‌الهی با بیان اینکه وحدت امت اسلامی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، اظهار داشت: وحدت و بصیرت دینی در حال حاضر یکی از نیازهای جدی جامعه است چرا که مذاهب مختلف اسلامی عامل تنوع و زیبایی امت اسلامی بوده و نباید سبب اختلاف شود.سه شعار اساسی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان پایه‌ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی است.

به گفته این مسئول استقلال رهایی از استبداد داخلی و استعمار خارجی است بنابراین بعد از پیروزی انقلاب و سقوط شاه کار انقلابیان تمام نشده است و ریشه‌های استعمار خارجی نیز باید خشکانده شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار با بیان اینکه مبارزه بی‌امان علیه سلطه استکبار جهانی از مهم‌ترین خواسته‌های امام و انقلاب است، افزود: هدف نهضت بزرگ مردم ایران نابودی استیلای خارجی بود و شعار صدور انقلاب از سوی امام خمینی برای از بین بردن استعمار طراحی شد.

فتح‌الهی تاکید کرد: نابودی اسرائیل نخستین برنامه آرمانی امام بود که در سه دهه اخیر نشانه‌های آن به وضوح دیده می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز در خطبه‌های نماز جمعه به صراحت به آن اشاره کردند که نظام اسلامی از هر کس که با اسرائیل مبارزه کند، حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول