اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی ایران مظهر لطف الهی است

خبرگزاری فارس: معاون دادگستری خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی ایران مظهر و تجلی اراده الهی در استقرار حکومت الهی و عدالت است.

انقلاب اسلامی ایران مظهر لطف الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد وحدانی‌نیا پیش از ظهر امروز در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان بشرویه اظهار داشت: خداوند پیامبر را برای ابلاغ‌رسانی بزرگ و رساندن امت خود به مقام رفیع فرستاد و شعله‌های پرفروغ رسالت وی هر روز نورانی‌تر می‌شود.

وی با اشاره به تشعشع نور انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر ایران اسلامی ادامه داد: حرکت حضرت ‌امام ‌(ره)، ادامه حرکت پیامبر گرامی اسلام (ص) بود و این نور از تشعشعات رسالت پیامبر بود که خاموش‌شدنی نیست.

معاون دادگستری خراسان جنوبی یادآور شد: معمار کبیر انقلاب جا در پای پیامبر مکرم اسلام (ص) گذاشت و به شعار توحید و لا اله الا الله عمل کرد.

وحدانی‌نیا با اشاره به ویژگی‌های حرکت امام (ره) گفت: رضایت‌مندی خداوند، حرکت در راه اراده خدا، رهبری این نهضت توسط یک مرجع تقلید و شعار همراهی دین و سیاست از جمله امتیازات حرکت امام بود که منتج به سرنگونی طاغوت پهلوی شد و انقلاب را به الگوی جهان اسلام تبدیل کرد.

وی با اشاره به سرنوشت مستکبران و طاغوت‌های عربی در سال گذشته ادامه داد: یکی از برکات انقلاب، الگودهی به عالم اسلام بود و امروز فرمایش امام بزرگوار معنا پیدا می‌کند که انقلاب اسلامی ایران باید به جهان صادر شود.

معاون دادگستری خراسان جنوبی افزود: امروز اسلام احیا شده است و دیگر اسلام آمریکایی موجود در مصر، لیبی، تونس و یمن رنگ باخته و اسلام طالبانی که در بعضی کشورها ترور را در برنامه قرار داده‌اند به زودی به شکست می‌خورد و جبهه مقاومت علیه صهیونیسم از فلسطین و لبنان تا عمق جهان اسلام گسترده می‌شود.

وحدانی‌نیا تصریح کرد:‌ حضور مردم در تمامی ارکان و صحنه‌های انقلاب و رهبری مدبرانه ولایت فقیه ضامن این اقتدار و پیشرفت و امنیت کشور است.

وی ادامه داد: امروز باید شکرگزار این عنایات الهی باشیم و اینها به برکت حضور مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات و سایر صحنه‌ها است.

معاون دادگستری خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دنیای استکبار از دیدن این همه افتخار، امنیت و پیشرفت علمی به وحشت افتاده است.

در پایان این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن در یک مقدمه و10بند قرائت شد که در پایان هر بند با تکبیر مردم ولایتمدار شهرستان بشرویه مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول