اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

انقلاب فصل جدیدی در جهان گشود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران فصل جدیدی در تاریخ جهانیان گشوده است.

انقلاب فصل جدیدی در جهان گشود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یوسف شاکری پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن که در جمع ده‌ها هزار نفر مردم انقلابی و ولایتمدار در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران طبق ادعای مورخان و جامعه‌شناسان صاحب‌نام جهان تفاوت عمده‌ای با سایر انقلاب‌ها دارد و آن بازگشت به خویشتن بعد از پیروزی است.

وی تصریح کرد: انقلاب ایران مانند سایر کشورها وجوه‌ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد ولی یک عنصر مبنی بر بازگشت مردم به هویت اصلی خویش انقلاب ما را از سایر تحول‌های سیاسی و اجتماعی جهان متمایز می‌‌کند پس باید بیش از بیش در راستای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

این مسئول اهمیت پرداختن به گفتمان انقلاب و منویات امام خمینی (ره) مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز اضافه شدن دو واحد درسی به دروس دانشگاه‌ها با عنوان انقلاب اسلامی شاهد هستیم پس این نشان می‌دهد مسئولان همچنان به تربیت نیروهای ولایتمدار و متعهد به آرمان‌ها ساعی هستند و جوانان به این ترتیب بیش از بیش با گفتمان انقلاب و امام خمینی (ره) آشنایی خواهند داشت.

شاکری دهه فجر یک تولد دیگر برای کشورمان دانست و گفت: مردم مبارز و متدین ایران با توکل بر خداوند و با قرار گرفتن در پشت‌سر یک روحانی مبارز برای استقرار حکومت اسلامی در کشور تلاش کردند به طوری که با ورود امام خمینی(ره) به کشور بساط جولان باطل برچید شد و نور جایگزین آن گردید.

وی تهدیدات اخیر دشمنان علیه امنیت کشور پوشالی دانست و اظهار داشت: در سال‌های وقوع جنگ تحمیلی با وجودی که رزمندگان اسلام سلاح و جنگنده‌ای در اختیار نداشتند بر ایادی استکبار جهانی با تمام قوا غلبه کردند ولی شرایط امروز با دهه 60 تفاوت اساسی دارد و دشمن در هیچ میدانی کاری از پیش نخواهد برد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به جنگ روانی دشمنان بر علیه مردم بزرگ ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مستکبران جهان با مطرح کردن این قبیل مسائل برای ایجاده دلهره و اضطراب بین مردم جامعه ما تلاش می‌کنند ولی ایران از مردمی با بصیرت، فهیم و هوشیار برخوردار است پس با این قبیل سخنان موهوم نیز پیروزی در جنگ روانی نصیب دشمنان نخواهند کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول