اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سی و سومین راهپیمایی 22 بهمن ماه

ایرانی از تهدید و تحریم نمی‌ترسد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: دشمنان از تهدید و تحریم حرف می‌زنند ولی فراموش کرده‌اند که ایران و ایرانی از تهدید و تحریم نمی‌ترسد.

ایرانی از تهدید و تحریم نمی‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی امروز در سخنرانی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه که در چهار‌راه بسیج کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم توطئه دشمن را به خوبی درک کرده‌اند و ملت ایران در طول تاریخ 33 سال بعداز انقلاب که روز به روز بر تهدیداتش افزوده شده است ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان از تحریم سخن می‌گویند اما فراموش کرده‌اند که این مردم هیچ وقت از تهدید نترسیده‌اند.

وی با اشاره به بیداری مردم لیبی‌، مصر‌، تونسی و جنبش وال استریت یادآور کرد: این انقلاب اسلامی بود که به همه دنیا جرات اعتراض داد به همین دلیل است آمریکا و دیگر دشمنان از ایران و مردم آن عصبانی هستند.

وی اضافه کرد: آمریکا از عصبانیت بمیرد چرا که مردم ایران به کار خود ادامه خواهند داد به گونه‌ای که امروزه رژیم صهیونیستی احساس خطر کرده است.

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: اگر رژیم صهیونیستی می‌توانست یک روز در برابر امت انقلابی بایستد حتما این کار را می‌کرد.

صادقی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: هرکس کمک مالی و معنوی به اسرائیل بکند دشمن و ما در برابرش می‌ایستیم.

وی خاطر‌نشان کرد‌: مردم در طول این 33 سال ثابت کردند تحت هیچ عنوانی از انقلاب نمی‌گذرند و این انقلاب‌، ولایت و اسلام ناب را با هیچ چیز معامله نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران قدرشناس و گوش به فرمان فرمایشات ولی‌امر خود هستند و برای مسئولان خدمتگزار جانفشانی می‌کنند.

وی با تاکید بر ولایتمداری خاطر‌نشان کرد: همه پیروزی و موفقیت‌ها با پیوند امت با ولایت محقق خواهد شد و مسئولان فراموش نکنند و بدانند که این امت یک قانونگذار همانند مقام معظم رهبری دارد لذا انتظار می‌رود دستورات رهبری را خوب بفهمند و خوب اجرا کنند و به دنبال حرف نباشند.

وی تصریح کرد: مردم نیز از مسئولان انتظار دارند که آنها در برابر جریان‌ها‌ی انحرافی با قاطعیت بایستند و موضع روشن خود را در برابر انحرافات بیان کنند.

وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: مسئولان فرصت خدمتگزاری و نوکری این مردم قدرشناس و با بصیرت را از دست ندهند و درک کنند این مردم ولی نعمت‌شان هستند.

صادقی افزود:مسئولان خدمتگزار‌، مسئولیت را یک امانت برای تقرب به خدا بدانند چراکه برای احیای حق و عدالت از هر چیزی بالاتر است.

وی ادامه داد: این مردم مدیرانی می‌خوهند که دنیاگرا نباشد و تسلیم دام های دنیوی نشده باشند.

حجت‌الاسلام صادقی  با بیان اینکه امروز همه باید بر محور ولایت فقیه باشند اظهار کرد: مقام معظم رهبری به خوبی در حال مهیا کردن زمینه‌های ظهور  امام عصر است‌.

وی در پایان  با اشاره به وحدت و حضور اهل سنت و شیعه در کنار هم تصریح کرد: شیعه و سنی در دفاع از انقلاب و اسلام در مقابل همه دشمنان ایستاده‌اند و این خود باعث خوشنودی مقام معظم رهبری است.   

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول