اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

سوق در سالگرد پیروزی انقلاب خروشید

خبرگزاری فارس: مردم سوق همانند همه نقاط مختلف کشور با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواهان نابودی نظام‌های استکباری در سراسر جهان شدند.

سوق در سالگرد پیروزی انقلاب خروشید

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن این بخش با حضور حماسی مردم ولایتمدار و متدین این دیار برگزار شد.

مردم سوق همانند همه نقاط مختلف کشور با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواهان نابودی کامل نظام‌های استکباری در سراسر جهان شدند.

مردم سوق با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، الله اکبر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنم و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده انزجار خود را از ظلم و ستم استکبار جهانی و نظام‌های سلطه به جهانیان نشان دادند.

شهروندان سوقی در این راهپیمایی باشکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس این‌گونه اعلام کردند که حضور میلیونی مردم در این روز، علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، اعلام حمایت مردم ایران از انقلاب مردم کشورهای تحت سلطه نظام‌های طاغوتی در سایر کشورها نیز می‌باشد.

مردم سوق این‌گونه اعلام کردند که تمام مردم جهان و به خصوص مسلمانان باید از انقلاب در کشورهایی مانند مصر، بحرین، لیبی و تونس حمایت کنند.

بخشدار سوق نیز در این مراسم اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایش وحدت، اقتدار و بصیرت ملت ایران است.

بهمن محمدی اظهار کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند 90 و حضور در راهپیمایی 22 بهمن رسالت بزرگی است که بر دوش همه آحاد این کشور قرار دارد.

محمدی تصریح کرد: امروز دنیا منتظر است که ببیند ملت ایران در این دو عرصه چگونه حاضر می‌شوند و میزان حضور ملت ایران را در این دو عرصه به ارزیابی و تحلیل می‌نشینند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای قرائت شد و مردم با سر دادن شعارهای الله اکبر، بندهای این بیانیه را تایید کردند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول