اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اصفهان:

حضور پرشور در راهپیمایی و انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اصفهان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پس از آن در انتخابات نماد انسجام ملی و اجتماعی است، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی و انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند.

حضور پرشور در راهپیمایی و انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی طلایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اصفهانی در ارتباط با راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور در این صحنه مهم از تاریخ انقلاب نوعی تجدید میثاق و عهد با اسلام و اهل بیت (ع) است و می‌تواند مقدمه حضوری پرشور در انتخابات پیش ‌رو باشد.

وی با تاکید بر اینکه چشم امید ملت‌های مسلمان به ملت ایران است، افزود: حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات نقطه امید و استمرار حرکت کشورهای مسلمان است.

عضو شورای شهر تهران و کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در اصفهان بیان داشت: دشمنان با ریختن برنامه‌های روانی تبلیغات زیادی را برای شرکت نکردن مردم در راهپیمایی 22 بهمن برنامه ریزی کردند اما حضور پر شور مردم نشان داد که تبلیغات دشمن در افکار عمومی ملت ایران بی اثر است.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پس از آن در انتخابات نماد انسجام ملی و اجتماعی است، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای تشکیل مجلسی انقلابی محسوب می‌شود که توان حل کردن بسیاری از مشکلات را دارد.

طلایی با اشاره به اینکه مردم تاکنون نقش اصلی در خنثی کردن نقشه اصلی دشمن داشته که انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن در این عرصه نقش مهم و اساسی بر عهده دارد، اضافه کرد: امنیت ملی تأمین نمی‌شود، مگر اینکه یک انسجام و تجمیع سرمایه اجتماعی بر محوریت ولایت ایجاد شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول