اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 9 تیم مدعی

شهاب قم در لیگ آینده‌سازان کاراته کشور سوم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم از موفقیت جوانان این تیم در کسب مقام سوم رقابت‌های لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

شهاب قم در لیگ آینده‌سازان کاراته کشور سوم شد

ابوالقاسم پایدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: امسال نیز همانند دوره قبل مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور، کاراته‌کاهای آینده‌دار و مستعد تیم صنایع شهاب گاز سوز قم درخشش و نمایش قابل توجهی در لیگ داشتند.

وی ادامه داد: یکی از معدود تیم‌هایی بودیم که با تکیه بر ظرفیت غنی و نیروهای مستعد کاراته قم در لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور شرکت کردیم و در نهایت با کمترین هزینه اما با بیشترین بهره‌وری، موفق به کسب مقام سوم لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور شدیم.

سرپرست تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم ابراز داشت: بی‌تردید این موفقیت را حاصل تلاش کادر فنی تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم و در راس آنها یوسف حسنی از مربیان برجسته کاراته قم می‌دانیم و همچنین حمایت‌هایی مالی و معنوی صنایع شهاب گاز سوز که امیدواریم دیگر حامیان مالی نیز همانند مسئولان این شرکت موجب دلگرمی جامعه ورزش و قهرمانان شوند.

وی در ادامه به پیکارهای هفته پایانی مسابقات لیگ آینده سازان کاراته باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: رقابت‌های این هفته با جدال تیم‌های حاضر در لیگ به میزبانی تهران در سالن شهید کبکانیان برگزار شد و با مقام سوم تیم صنایع شهاب گاز سوز قم به پایان رسید.

پایدار بیان داشت: امسال در مسابقات لیگ آینده‌سازان کاراته کشور تیم‌های بسیار خوبی شرکت کرده بودند که در ترکیب تیم صنایع شهاب گاز سوز قم نیز چهره‌هایی حضور داشتند که قطعا به زودی از موفقیت آنها در سطح ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی خواهیم شنید.

وی اضافه کرد: با اینکه رقابت‌های هفته پایانی با دو باخت برای تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم همراه بود اما اعضای تیم ما به خوبی و تا آخرین لحظه برابر دو مدعی قهرمانی یعنی تیم‌های بالانشین دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری زنجان بازی کردند.

سرپرست تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم افزود: در رقابت با تیم صدرنشین شهرداری زنجان، اعضای تیم ما تلاش زیادی برای متوقف کردن صدرنشین انجام دادند اما سرنوشت این جدال سنگین و نفس‌گیر 17 بر 12 به سود شهرداری زنجان رقم خورد.

وی ادامه داد: در دومین مسابقه هفته پایانی لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور نیز تیم صنایع شهاب گاز سوز قم مقابل یکی دیگر از تیم‌های بالانشین جدول یعنی دانشگاه آزاد اسلامی تهران به میدان رفت که این مسابقه 13 بر 12 به سود حریف به پایان رسید.

پایدار تصریح کرد: بدین ترتیب در پایان رقابت‌های این فصل لیگ آینده‌سازان، تیم شهرداری زنجان با کسب 48 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و صنایع شهاب گاز سوز قم به ترتیب با 36 و 33 امتیاز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول