اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی در پی جمع‌کردن سفره استکبار ‌است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری در مشهد گفت: انقلاب اسلامی در پی جمع‌کردن سفره استکبار ‌است.

انقلاب اسلامی در پی جمع‌کردن سفره استکبار ‌است

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره)، اسلام زندانی شده در مساجد و حسینیه‌های حکومت پهلوی را در راس معادلات بین‌المللی قرار داد و استکبار و استعمار شرق و غرب را به وحشت انداخت.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: رسالت امروز نسل جوان، پایمردی و ایثار برای حفظ چهره و صبغه اسلامی انقلاب ایران است و این امر به مراتب حتی از ابتدای انقلاب نیز ضروری‌تر است.

وی اظهار کرد: امروز انقلاب ایران، اصل حیات سیاسی آمریکا و استکبار جهانی را به خطر انداخته و از طرفی مشاهده می‌کنیم که تمام کشورهای اروپایی نیز از درون در حال تجزیه شدن هستند.

علم‌الهدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در پی جمع‌کردن سفره استکبار ‌است تا به‌دین وسیله زمینه فرج و ظهور امام عصر(عج)، فراهم شود.

وی اظهار داشت: حکومتی که امروز ثمره انقلاب اسلامی ایران است با وجود تمام دست‌اندازها و مشکلاتی که در مسیر حرکتش ایجاد شده همچنان استوار است و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علم‌الهدی اظهار کرد: مردم ایران همواره به اتکا به قدرت ایمانی خویش حوادث مهم تاریخی همچون جنگ تحمیلی هشت‌ساله را با موفقیت پشت‌سر گذاشتند.

امام جمعه مشهد سپس با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنان که امام راحل فرمودند انتخابات آزمونی الهی است که در جریان آن مدعیان دروغین از طرفداران ارزش‌ها و اصول جدا می‌شوند.

وی در ارتباط با ویژگی‌های نماینده منتخب مردم افزود: نمایندگان منتخب ملت باید دارای نگاهی کلان باشند و پیگیری مطالبات بومی و محلی را به نمایندگان شورای شهر و شهرداری‌های مربوطه واگذار کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول