اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بیمه ما

خصوصی‌شدن صنعت بیمه سبب رقابتی‌شدن این صنعت شده‌است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بیمه ما (ملت ایران) گفت: نخستین دستاورد حضور شرکت‌های خصوصی ایجاد رقابت در این صنعت است.

خصوصی‌شدن صنعت بیمه سبب رقابتی‌شدن این صنعت شده‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدعلی علی‌پور ظهر امروز در حاشیه افتتاح نخستین شعبه بیمه ما(ملت ایران) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمه حدود 100 سال در کشور سابقه دارد که از سال 1381 شرکت‌های بیمه خصوصی در کشور فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرعامل بیمه ما ادامه داد: صنعت بیمه از بخش‌های مهم و قابل رشدی است که نقش تسهیل‌کننده را در اقتصاد کشور دارد.

وی ادامه داد: در معیار بزرگ بدون نقش بیمه هیچ حرکتی نمی‌تواند صورت بگیرد و به همین دلیل دولت باید بیمه را به بخش خصوصی واگذار کند و نقش حمایتی و سیاست‌‌گذاری خود را در این زمینه حفظ کند.

علی‌پور با بیان اینکه تاکنون به بیمه با موضوع اشخاص (بیمه زندگی) کمتر توجه شده است، افزود: شرکت بیمه ما با سهام شرکت‌های فعال در صنعت نفت، افراد حقیقی، واگذاری سهام از طریق پذیره‌نویسی و سرمایه‌‌گذاری بانک ملت فعالیت خود را آغار کرده است.

وی با بیان اینکه در این مدت استان خراسان رضوی از نخستین استان‌ها در راه‌اندازی شعبه بیمه ما بوده است، افزود: مقدمات تاسیس این شعب در 12 استان دیگر کشور نیز فراهم شده است و بیمه‌نامه‌ها نیز طراحی شده است.

در ادامه محمدرضا صبوری، مدیر شعب بانک ملت خراسان رضوی اظهار داشت: بانک ملت همواره به دنبال این موضوع بوده است که برنامه‌هایی را اجرا نماید تا هر روز خدمات بهتری را به مردم ارائه کند.

وی افزود: بانک ملت در کنار فعالیت‌های اقتصادی خود، انجام امورات فرهنگی همانند، بحث خرید گندم، ساخت مدارس و خوابگاه‌‌های دانشجویی، ساخت دبیرستان در مناطق محروم کشور، پرداخت دیه زندانیان جرایم غیرعمد و.. را بر عهده دارد.

صبوری تاکید کرد: بانک ملت در تهیه بسته IT و زیرساخت‌های الکترونیکی، پروژه کارت سوخت، فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

وی ادامه داد: بانک ملت با دارابودن 20 هزار دستگاه پست بانک در استان خراسان رضوی به عنوان بزرگترین بانک الکترونیک در کشور عملیات واریز، انتقال حساب، مدیریت کارت سوخت، .. را بر عهده دارد.

صبوری افزود: بانک ملت در استان خراسان رضوی دارای 10 شعبه ارزی است و بر اساس بانکداری اسلامی در راه پویایی اقتصاد کشور گام بر می‌دارد. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول