اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان تاکید کرد

فرهنگ استفاده از بیمه در جامعه تبیین شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: باید با فرهنگ‌سازی گسترده اهمیت بیمه برای مردم جامعه تبیین شود.

فرهنگ استفاده از بیمه در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان شرکت سهامی بیمه ایران در سنندج، اظهار داشت: شفاف‌سازی خدمات بیمه‌ای در راستای بهره‌مندی بیشتر اقشار مختلف جامعه از امنیت و آرامش حاصل از این مهم ضروری است.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه استان شرکت بیمه ایران باید نگاه ویژه و همراه با مساعدت به کردستان داشته باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه با تمام تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بیمه کشور هنوز با مفهوم و هدف اصلی تشکیل بیمه‌ها فاصله داریم، خاطرنشان کرد: باید با یک سیاست‌گذاری مناسب بستر لازم برای تغییر نگرش مردم به سمت استفاده بیشتر از خدمات بیمه‌ای فراهم شود.

شهبازی از انسان سالم به عنوان محور توسعه پایدار جامعه نام برد و تصریح کرد: بیمه‌های درمانی می‌توانند عدالت برخورداری تمامی اقشار مردم را از چتر مراقبت‌های بهداشتی درمانی محقق کنند.

وی همچنین به خدمات ارائه شده توسط بیمه ایران اشاره کرد و افزود: ابتکار عمل این بیمه در پایه‌ریزی طرح پوشش بیمه مسئولیت مدنی پروانه‌های ساختمانی توسط شهرداری‌های استان با نظارت معاونت امور عمرانی استانداری و با همکاری و مشارکت شرکت‌های بیمه خصوصی اقدام بسیار ارزشمندی است.

به گفته وی، عقد قرارداد با تنها بیمارستان بخش خصوصی استان برای استفاده بیمه‌شدگان از خدمات این مرکز درمانی، از دیگر اقدامات ارزشمند بیمه ایران در کردستان است.

استاندار کردستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم صنعت بیمه بتواند با ورود بیشتر به بخش‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصاد، صنعت و بخش‌های تولیدی خدماتی توسعه همه جانبه استان را تضمین کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول