اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بیمه دی:

بیمه یکی از 3 شاخه اصلی در اقتصاد کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: بیمه عاملی تاثیرگذار در بازار سرمایه و یکی از سه شاخه اصلی در اقتصاد کشور است.

بیمه یکی از 3 شاخه اصلی در اقتصاد کشور است

فرامرز فتح‎نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: حدود 62 رشته بیمه‎ای هم‌اکنون در جهان ارائه می‎شود اما در کشور ایران تنها دو یا سه نوع بیمه، از سوی مردم شناخته می‎شود و عدم این شناخت به نبود فرهنگ‎سازی کافی در جامعه بازمی‎گردد.

وی تصریح کرد: شرکت بیمه دی برای فرهنگ‎سازی و ترویج مقوله بیمه، اقدامات فراوانی انجام داده است که مهم‌ترین موارد آن ارائه خدمات مناسب، رفتار خوب کارکنان با مشتریان، شفاف‎سازی و اطلاع‎رسانی مناسب است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی خاطر نشان کرد: بازار رقابتی گاه سالم و گاهی ناسالم است که این شرکت با اولویت سه محور توانسته موفقیت‎های زیادی را کسب کند اما با همه این تفاسیر جایگاه بیمه در کشور بیشتر از اینها است و باید در این زمینه تلاش بیشتری کنیم.

فتح‎نژاد یادآور شد: زمانی مخالف بودند که چرا تعداد زیادی مجوز به شرکت‎های بیمه می‎دهند و این میزان از 18 به 24 شرکت ارتقا پیدا کرد اما باید خاطر نشان کنم در شهر دبی 56 شرکت بیمه وجود دارد و همه آنها نیز از بازار اقتصادی خوبی برخوردارند و در کشور پهناوری مانند ایران که 70 میلیون جمعیت دارد تنها 24 شرکت بیمه در عرصه هستند، لذا عقیده دارم که هنوز کار زیادی باید صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: اگر مردم فرهنگ بیمه را بیاموزند و شرکت‎های بیمه نیز به درستی عمل کنند شاهد یک بازار رقابتی سالم و خوب برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان هستیم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی ادامه داد: یکی از مسائلی که این شرکت در نظر گرفته و عمل می‎کند چابک بودن در ارائه خدمات است و هیچگاه نخواهیم گذاشت تا کارها به بوروکراسی بیفتد و طولانی شود و اگر دیده شود خطایی صورت گرفته، مستقیما وارد عمل شده و تصمیم نهایی را خواهیم گرفت و همانند برخی بیمه‎ها که در این راستا فربه شدند و فرآیند بوروکراسی طولانی شده است در شرکت دی دیده نمی‎شود و این مهم یکی از رازهای موفقیت ما محسوب می‎شود.

فتح‎نژاد بیان کرد: استفاده از فناوری‎های مدرن در بیمه دی پیش‎بینی شده است که برخی از آنها راه‎اندازی شده و برخی نیز در دست تهیه است که مشتریان می‎توانند از طریق این فناوری پرداخت‎های خود را به‎صورت اتوماتیک انجام دهند و حتی با چندی از مدیران بانک‎ها مذاکره کرده‎ایم که برای پرداخت خسارت، نیازی به صدور چک نباشد و از طریق شارژ کارت، امور مشتریان را تسهیل ببخشیم و همین امر سبب می‌شود تا با کاهش هزینه‎ها در بازار رقابتی موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول