اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

ملت ایران حضور در انتخابات را جهاد می‌داند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: دشمن ملت ایران را نشناخته و نمی‌داند که مردم حضور در انتخابات را جهاد و مبارزه بزرگ می‌دانند.

ملت ایران حضور در انتخابات را جهاد می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری پیش از ظهر امروز در آیین راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم انقلابی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در واقع معجزه الهی بود که با رهبری مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به پیروزی رسید.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش و تفکر عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورا بود، انقلابی که مردمش شهادت را در این مسیر افتخاری بس عظیم برای خود می‌دانستند.

منتظری عنوان کرد: ملت قهرمان ایران، ظلم‌ها و ستم‌های رژیم طاغوت را نتوانستند تحمل کنند و سرانجام در 22 بهمن ماه 57 انقلاب آنها به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با این انقلاب‌ به جای یک رژیم ضداسلامی، نظام اسلامی را برپا کرد و به جای وابستگی، اختناق و تحقیر، استقلال و آزادی را به ملت به ارمغان آورد.

امام جمعه شهربابک گفت: دشمن اعتماد به نفس ایران را نادیده گرفته، اما انقلاب اسلامی، ملت ایران را ملتی آگاه و سیاسی بار آورد.

 منتظری ابراز داشت: دهه فجر فرصتی است برای ما که بیندیشیم، چه بودیم و چه می‌‌کردیم و امروز کجا هستیم و در چه رتبه‌ای قرار داریم.

وی با بیان اینکه قلم‌ها از نوشتن دستاوردهای انقلاب عاجز هستند، ابراز داشت: اقتدار سیاسی و بین‌المللی ایران مدیون انقلاب اسلامی است، بیداری اسلامی که امروز ما شاهد آن هستیم، تحقق وعده‌های 30 سال پیش امام راحل است.

منتظری افزود: نانوتکنولوژی، انرژی هسته‌ای، موشک‌های دوربرد و ده‌ها پیشرفت علمی، فنی، صنعتی و ... دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: پیروزی حزب‌الله لبنان، پیروزی مردم عراق در مقابل امریکا، همبستگی نزدیک مردم تونس، لیبی، مصر، بحرین و یمن با ملت ایران، سرنگونی دیکتاتور‌ها، همه در پی پیروزی انقلاب اسلامی است.

منتظری گفت: بعد از 32 سال مردم امریکا به حمایت از مردم ایران راهپیمایی می‌کنند و به سیاست‌های امریکا در مقابل ایران اعتراض می‌کنند و این نشان‌دهنده تأثیر انقلاب اسلامی بر قلب شیطان است.

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی ایران گفت: هشت سال جنگ تحمیلی مردم ایران را ناامید و مأیوس نکرد، مخالفت‌ها و حمایت‌های قدرت‌های استکباری و فتنه‌گران نه تنها در اراده مردم تأثیر نگذاشت، بلکه موجب انسجام بیشتر آنها شد.

منتظری عنوان کرد: ملت ایران با دور زدن تحریم‌ها و با پیشرفت و اقتدار، بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زند.

وی بیان داشت: یکی از اهداف دشمن این است که با استفاده از این تهدیدها و تحریم‌ها،ملت ایران را مأیوس و ناامید کرده تا در انتخابات شرکت نکنند.

امام جمعه شهربابک خاطرنشان کرد: هدف آنها این بود که ملت ایران در راهپیمایی شرکت نکنند، اما شاهد حضور انقلابی مردم در صحنه بودیم.

منتظری اذعان داشت: دشمن ملت ایران را نشناخته و نمی‌داند که مردم حضور در انتخابات را جهاد و مبارزه بزرگ می‌دانند.

وی افزود: این حرکت‌ها موجب می‌شود، ملت ایران با انگیزه بیشتر در انتخابات حضور داشته باشد و مشت محکمی بر دهان امریکا، انگلیس و صهیونیست بزنند و وفاداری خود را به امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری اعلام دارند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول