اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

حضور هوشمندانه مردم در صحنه‌های اجتماعی دشمن را ناکام کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: حضور هوشمندانه مردم در صحنه‌های اجتماعی دشمن را ناکام کرده است و تحریم‌ها را بی‌اثرتر از همیشه کرده است.

حضور هوشمندانه مردم در صحنه‌های اجتماعی دشمن را ناکام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر نشان داد که دشمن در محاسبات خود اشتباه کرده است و فشارهای سیاسی در عزم ملت ایران هیچ اثری ندارد.

وی افزود: مسئولان خوزستانی همه تلاش خود را جزم کرده‌اند تا بتوانند مشکلات مردم به شیوه مطلوبی برطرف کرده و آنها را دعوت به حضور گسترده در صحنه‌های گوناگون اجتماعی کنند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: خوزستان در همه صحنه‌های اجتماعی حضوری فعال دارد و در روز 22 بهمن ملت و به ویژه مردم خوزستان در صحنه صدای ولایت‌مداری را سر دادند.

وی با بیان این که حضور مردم در اجتماع به معنای رضایت‌مند آنان از نظام است، تأکید کرد: یکی از نشانه‌های رضایت‌مندی مردم، شرکت آنها در صحنه‌های اجتماعی است، و امروزه با وجود اینکه مشکلاتی در سطح جامعه یافت می‌شود، باز هم شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همه تلاش و توان خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند با ایجاد دلسردی میان اقشار جامعه، شدید کردن فشار و محاصره‌های اقتصادی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را کم‌رنگ کنند ولی تلاش آنها بی‌ثمر بود.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول