اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شریعتمداری در گفت‌وگو با فارس:

22 بهمن امسال نمایانگر اعلام وفاداری مردم به نظام است

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: 22 بهمن امسال نمایانگر اعلام وفاداری مردم به نظام است.

22 بهمن امسال نمایانگر اعلام وفاداری مردم به نظام است

حسین شریعتمداری در حاشیه یادواره شهدای فین و حسن‌آباد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: اگر انقلابی در دنیا اتفاق افتاده که پس از پیروزی‌ به تشکیل نظامی منجر شده باشد آن نظام پس از استقرار، حرکت خود را بدون به دست آوردن مقبولیت و مشروعیت مجدد از عموم ادامه می‌دهد در حالی که انقلاب اسلامی ایران مقبولیت و مشروعیت خود را همه ساله در سالروز پیروز‌ی‌اش به نمایش عمومی می‌گذارد.

وی تعیین نوع نظام حکومتی با رأی مردم را ویژگی منحصر به فرد دیگر انقلاب اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا تنها انقلاب و نظامی هست که نوع نظام حکومتی آن با رأی مستقیم مردم انتخاب شده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان، با بیان اینکه ایران تنها نظامی است که تدوین‌کننده قانون اساسی با رأی مردم انتخاب می‌شود از آن به عنوان خصوصیت برجسته دیگر انقلاب اسلامی نام برد و گفت: انقلاب اسلامی همچنین تنها نظامی است که قانون اساسی را پس از تدوین به رأی مردم گذاشته است و سایر انتخاباتش را نیز در طول سال‌های مستمر برگزار کرده است.

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: 22 بهمن امسال یک ویژگی برجسته دارد و آن هم این است که در شرایط کنونی ایران به عنوان یک الگوی اسلامی در دنیا مطرح است و نه تنها مورد توجه مسلمانان منطقه است بلکه همه مردم جهان، فراز و نشیب‌های آن را رصد می‌کنند.

وی اذعان داشت: این سخن به این معنی است که در 22 بهمن امسال فقط برای اعلام وفاداری به نظام اسلامی‌مان به صحنه نمی‌آییم بلکه برای پیشبرد انقلاب‌های اسلامی منطقه و استمرار آن وارد میدان می‌شویم.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول