اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مرم چابهار در مجلس:

22 بهمن عید بزرگ آزادیخواهان جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: یوم‌الله 22 بهمن عید بزرگ تمامی مردم آزادی‌خواه جهان است.

22 بهمن عید بزرگ آزادیخواهان جهان است

یعقوب جدگان امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: با توجه به موج بیداری اسلامی که در دنیا و به ویژه در جهان عرب برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شده را باید قدر دانسته و از معمار بزرگ انقلاب و جانشین بر حقش آیت‌الله خامنه‌ای که با رهبری‌های داهیانه خود روز به روز بر عزت این انقلاب می‌افزاید سپاسگزار بود.

وی افزود: وحدت یک مسئله بنیادی است و اساس و شالوده یک کشور را مشخص می‌کند.

جدگال با بیان اینکه دهه فجر که در 22 بهمن تبلور می‌یابد، گفت: امسال با توجه به هجمه دشمنان مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم شیعه و سنی سیستان‌ و‌ بلوچستان با حضور گسترده خود بار دیگر نقشه‌های استکبار را به یأس و ناامیدی مبدل می‌کنند و الگوی مثال‌زدنی وحدت را از این منطقه به جهانیان به رخ می‌کشند.

جدگال در ادامه از تمامی اقوام و فرق خواست تا در این وظیفه شرعی حضور پرشور داشته باشند و مشت محکمی بر دهان غرب و ایادی بزنند.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران فرمودند" آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" امروز به عینه شاهد این مسئله هستیم که جز خط و نشان کشیدن‌های تو خالی آمریکا و نوکرانش چیز دیگری برای ارائه ندارند.

جدگال افزود: بر اساس حضور مردم، جوانان و دانشگاهیان از تمام گروه‌های مختلف بود که این انقلاب به ثمر نشست و آنان هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که این همه خون و زحمات هدر رود و تا آخرین قطره خون خود برای پاسداری از اسلام و نظام ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: این دستاورد از هر مسئله‌ای برای ما مهم‌تر است و ملت ما به خوبی قدر این انقلاب و ثمرات آن را دانسته و پای آن می‌ایستند.

جدگال تصریح کرد: امروز حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وظیفه هر انسان آزادی‌خواه به ویژه در ایران اسلامی است و همه در سایه رهبری مقام معظم رهبری و با تمسک به وحدت هیچگاه اجازه چشم‌دوختن غرض‌ورزانه به استکبار نمی‌دهیم.

وی افزود: فتح قله‌های علمی و فناوری توسط دانشمندان ایرانی گواه روشنی است بر توانایی‌های این ملت یکپارچه که باید قدردان این نعمت خدادادی باشیم.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول