اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول شکست برابر نفت امیدیه

امیدهای فراز قم برای صعود کمرنگ شد

خبرگزاری فارس: امیدهای تیم فوتسال فراز قم برای صعود از مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با قبول باخت خانگی مقابل تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز کاملا کمرنگ شد.

امیدهای فراز قم برای صعود کمرنگ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نماینده فوتسال قم در دیداری خانگی از لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با کوله باری از امیدواری برای حفظ شانس صعود خود از مرحله گروهی از نفت امیدیه اهواز پذیرایی کرد اما با قبول شکست در این دیدار رسم میهمانی را به خوبی به جای آورد.

فوتسالیست‌های فراز قم امیدوار بودند که به تلافی شکست سه بر صفر بازی نیم فصل اول با نفت امیدیه اهواز این تیم را در مسابقه برگشت شکست بدهند اما همانند بازی رفت برابر این تیم تن به شکست دادند تا سه امتیاز را در خانه به میهمان خود تقدیم کنند.

تیم فوتسال فراز قم در بازی هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه برابر تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز نتوانست از فرصت‌های گلزنی خود به خوبی بهره ببرد و همانند بازی برگشت فصل گذشته که در سالن کارگران به این تیم باخت، این بار نیز شکست را پذیرا شد.

تیم فوتسال فراز قم از 10 مسابقه قبل خود پنج بار به تیم‌های فوتسال کاوه زرند کرمان، نفت امیدیه اهواز، بنیاد مسکن فارس، فولاد ماهان نوین اصفهان و گاز خوزستان باخته بود.

فراز قم در بازی‌های بعدی خود مقابل تیم‌های فوتسال صدرای شیراز در خانه حریف، گاز خوزستان در قم و هومن سازی ماهشهر در خارج از خانه به میدان می‌رود اما عملا دیگر بختی برای کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور ندارد.

قطعا فرازی‌ها اکنون حسرت امتیازات از دست رفته در بازی‌های دور رفت مرحله گروهی مسابقات این فصل را می‌خورند که به دلیل عدم مدیریت صحیح در این تیم، آنها حتی در دو مسابقه خارج از خانه مقابل تیم‌های کاوه زرند کرمان و نفت امیدیه اهواز حاضر به انجام بازی نشدند.

در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور امسال 16 تیم حضور دارند که در دو گروه هشت تیمی بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کنند.

دو تیم صعود کننده از هر گروه بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در نهایت دو تیم به فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور راه می‌یابند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول