اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 113

لیست کاندیدای جبهه حامیان ولایت به‌زودی اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای اعلام کاندیدای مورد نظر در استان‌ها و شهرستان‌ها در حال انجام است، گفت: لیست کاندیدای این جبهه به‌زودی اعلام می‌شود.

لیست کاندیدای جبهه حامیان ولایت به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، دلاور صیامی جمعه شب در سومین همایش جبهه حامیان ولایت مازندران در مسجد جامع نکا گفت: دشمنان سعی دارند انتخابات را به نفع خود تمام کرده و در بین آحاد جامعه اختلاف ایجاد کنند و اگر مراقب نباشیم، چالش است.

وی ابراز داشت: باید در انتخابات جاذبه داشته باشیم و اگر نمی‌توانیم جذب کنیم وارد نشویم.

صیامی با بیان اینکه مراقبت انتخاباتی درباره افراد دورو باید مورد توجه خاص قرار گیرد، خاطرنشان کرد: این افراد می‌خواهند در جامعه اختلاف ایجاد کنند و جوسازی کنند.

این مسئول ادامه داد: در این انتخابات افراد ولایت‌مدار را بشناسید و رای دهید و نماینده‌ای به مجلس بفرستید که ولایت‌مدار باشد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت همچنین با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات 88 در ایران اسلامی گفت: عوامل فتنه 88 در بعد از انتخابات، نه تنها از عاشورای ما نگذشتند و هتک حرمت کردند بلکه در مناسبت‌های ملی، مذهبی و دینی ما مثل چهارشنبه‌سوری، روز قدس و... فتنه‌ها ایجاد کردند که باید جوابگو باشند.

وی اضافه کرد: انتخابات وظیفه شرعی ماست و باید هوشمندانه در این مسئله سرنوشت‌ساز خود شرکت کنیم.

صیامی اظهار داشت: نماینده‌ای که معامله می‌کند فایده‌ای برای جامعه و مردم ندارد. اگر نماینده‌ای دارای استدلال و عملکرد است و برای شهدا، امام و انقلاب کار می‌کند وارد میدان شود وگرنه با آبروی کسی بازی نکند.

وی افزود: منابع موجود جامعه نیازمند مدیریت است و باید جامعه طوری مدیریت شود که رضایت عامه مردم جلب شود و بعضی افراد با برخی اعمال نادرست خون به دل امام و رهبر نکنند.

صیامی با بیان اینکه ملت ایران بصیر است و بصیرت و بیداری خود را در طول 33 سال گذشته این انقلاب به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما نیز اکنون بیکار ننشسته‌اند و در پی هدف قراردادن این بصیرت هستند و هزینه‌های گزافی را برای این امر هزینه می‌کنند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور ادامه داد: دشمن تنها برای جنگ نرمی که علیه ایران راه انداخته است بیش از 190 میلیارد دلار هزینه و اعتبار در نظر گرفته است تا ایران اسلامی، اندیشه‌ها و ارزش‌های اسلامی را از بین ببرد.

این مسئول یادآور شد: اکنون بصیرت تنها متوجه مسائل داخلی نیست بلکه نخبگان سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و آنانی که دغدغه نظام دارند باید متوجه باشند که در مقابله با دشمن چگونه عمل کنند.

صیامی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای اعلام کاندیدای مورد نظر در استان‌ها و شهرستان‌ها در حال انجام است، اذعان داشت: لیست کاندیدای این جبهه به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول