اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

راهپیمایی 22 بهمن غیض کفر را برمی‌انگیزد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اسباب غیض کفر و نظام الحاد را زمینه‌ساز می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن غیض کفر را برمی‌انگیزد

حجت‌الاسلام سید حسن عاملی جمعه شب و در آستانه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما در برهه‌ای بسیار تاریخی هر زمان عرصه را خالی کردیم دشمنان برای سرنوشت ما تصمیماتی گرفته‌اند که هیچ زمان جبران نشده است.

وی گفت: مقاطع تاریخی نشان می‌دهد این ملت ضربه اصلی را زمانی خورده‌اند که عرصه را خالی کرده و به همین دلیل دشمن امروز تمام قدرت و توان خود را به کار گرفته است تا ملت ایران را خسته و مایوس نشان دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در مقطع کنونی که انقلاب اسلامی آخرین فرصت را برای ما در چینش شایسته دولت‌ها و ملت‌ها فراهم کرده است قدر می‌نهیم و تلاش می‌کنیم از این فرصت تاریخی به احسن‌ترین شکل استفاده کرده و دین ملی و دینی خود را ادا کنیم.

عاملی در ادامه خاطرنشان کرد: حاضر نشدن مردم در صحنه‌ها و عرصه‌هایی همچون راهپیمایی 22 بهمن یک خیانت ملی و دینی است و سبب می‌شود دشمن روز به روز جری‌تر شود و به یقین مسئولیت هرگونه تصمیم جسارت‌آمیز از سوی دشمن و تبعات آن متوجه کشورمان و برخی از افراد که در این باب و ادای دین خود قصور کرده‌‌اند، می‌شود.

وی هجمه‌های سنگین استکبار را برای تحت فشار قرار دادن انقلاب اسلامی یادآور شد و بیان داشت: بیش از 110 ماهواره در وضعیت کنونی با نهایت فشار و ابزارهای تبلیغی گوناگون می‌کوشند تا ملت ایران در صحنه 22 بهمن و انتخابات شرکت نکنند و نمی‌توان یک کشوری را پیدا کرد که این قدر هجمه و مخالفت با اصول و مبانی آن به مانند انقلاب اسلامی صورت گیرد.

امام جمعه اردبیل وضعیت کشورمان را استثنائی توصیف کرد و افزود: حساسیت دشمن نسبت به انقلاب و پیشرفت‌های آن مشخص است به گونه‌ای که کشوری به مانند اسپانیا در اتحادیه اروپا معترف است که ما در تحریم ایران باید قربانی شویم تا ایران از دست برود.

عاملی اضافه کرد: معلوم نیست به چه دلیلی دشمن اینقدر از عمق کینه و عصبانیت با ملت ایران سخن به میان می‌آورد و وظیفه ماست که از دستاورد فاخر و ارزشمند 33 سال گذشته به خوبی صیانت کنیم و در تمام عرصه‌ها دینی که بر گردن ماست را به امام و شهدا ادا کنیم.

وی اذعان داشت: اگر این دین را ادا کنیم به یقین در چینش ملت‌ها جایگاه ویژه‌ای یافته و هویت اصیل خود را پیدا می‌کنیم که شرط آن حضور، مقاومت و استقامت در مسیر آرمانی است تا هر قدم ما اسباب غیض کفر و نظام الحاد را فراهم کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری این حرکت را یک حسنه جاریه و عبادت بیان کرد و اظهار داشت: ملت ما با بصیرت کامل در راهپیمائی 22 بهمن و انتخابات مجلس نمایشی را عرضه می‌کنند تا دشمن مایوس شده و دست از فتنه‌گری‌های خود بردارد.

 

آمریکا و غرب به پیشرفت ایران حسادت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: برای حاکمیت قرآن ملت ایران زحمات بسیاری کشیده و در این راه صدها شهید و ایثارگر تقدیم کرده است و امروز شایسته است در قدردانی از این میراث ماندگار همه در صحنه باشیم و کمک‌کار کشور امام زمان محسوب شویم.

آیت‌‌الله سید ابراهیم سیدحاتمی حفظ نعمت بزرگ انقلاب و زحمات کشیده شده برای برقراری قرآن کریم و نظام اهل بیت را در این سرزمین محصول تدبیر و شایستگی‌های متعدد اعلام کرد و بیان داشت: شیاطین شرق و غرب به ویژه آمریکا و نظام امپریالیسم جهانی به این پیشرفت‌ها حسادت می‌کنند.

وی گفت: آنها نمی‌خواهند استقلال ملت ایران را در مسیر عزت‌آفرین اسلام و انقلاب مشاهده کنند و وظیفه همه ماست که در چنین شرایط و احوالی با حفظ وحدت و همدلی در راهپیمایی 22 بهمن حضور حماسی داشته و دشمنان اسلام و قرآن را مایوس کنیم.

 

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مقدمه انتخابات سالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل نیز در آستانه 22 بهمن به خبرنگار فارس در اردبیل، گفت: ما معتقدیم که برجسته‌ترین ویژگی نظام اسلامی مردم‌سالاری دینی است یعنی اینکه ملت بنابه تکلیف خود و حفظ اصول و مبانی انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها حاضر شده و این بار نیز حماسه دیگری به مانند 9 دی، روز قدس و راهپیمایی‌های سابق 22 بهمن خلق می‌کنند.

سید حسین صابری اظهار داشت: این حضور انقلابی و سراسر غرور در آستانه انتخابات مجلس مقدمه یک افتخارآفرینی دیگر در حوزه بصیرت، آگاهی و صلابت ملتی است که تاکنون به همه مستبدان زمان پاسخ دندان‌شکن «نه» داده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می‌افزایند و در تقارن این ایام با هفته وحدت بار دیگر نمادی از همسویی و همدلی و زندگی مسالمت‌آمیز را با نظام‌های اسلامی دیگر به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول