اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه فجر

کارفرمایان حامی کارگر مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌ الله دهه فجر در مراسمی با حضور تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی صندوق تامین اجتماعی در استان مازندران، از کارفرمایان نمونه تجلیل شد.

کارفرمایان حامی کارگر مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران در مراسمی با حضور تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی صندوق تامین اجتماعی در استان مازندران، از کارفرمایان نمونه تجلیل شد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در همایش تجلیل از کارفرمایان حامی کارگر مازندران گفت: در این انتخاب شاخص‌هایی از جمله نداشتن هرگونه بدهی معوق از جمله حق‌ بیمه، بیمه بیکاری، جرائم و همچنین خسارات موضوع ماه 66 قانون تأمین ‌اجتماعی، حفظ و حقوق حقه بیمه‌شدگان با ارائه لیست بر مبنای دستمزد واقعی در مهلت مقرر و پرداخت به موقع و کامل حق‌بیمه، رعایت ماده 90 قانون تأمین‌ اجتماعی و انجام معاینات پزشکی قبل از استخدام و رشد بیش از 15 درصد در جذب نیروی کار طی یک سال اخیر در کارگاه‌های دارای بیش از پنج نفر کارگر لحاظ شده است.  

حسن آزرم اظهار داشت: کارفرمایان به عنوان شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی بوده و مهم‌ترین تامین‌کننده منابع مالی آن نقش بسیار مهمی در اجرای ماموریت‌های این نهاد بزرگ بیمه‌گر اجتماعی ایفا می‌کنند.

وی افزود: فضای که ناشی از قانونمندی، درک متقابل و تفاهم است بین تامین اجتماعی و کارفرمایان در مازندران وجود دارد و ما امیدواریم در این بستر مناسب نارسایی‌ها به حداقل کاهش یابد و رضایتمندی به حداکثر برسد.

آزرم خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی به لحاظ ماهیت تعهدات و خدمات آن یک سازمان فرابخشی و چند جانبه است و تاثیر انکارناپذیری در اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی امنیت اجتماعی دارد.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت: کارفرمایان حق دارند به قوانین و مقررات که نحوه عمل سازمان تامین اجتماعی نسبت به کارفرمایان و نیز حقوق و تکالیف آنها را بیان می‌کند آگاهی داشته باشند که در این زمینه اداره کل تامین اجتماعی مازندران با برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه اطلاعات مناسب سئوال‌ها و ابهامات موجود کارفرمایان را نیز برطرف می‌کند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در این همایش گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر و سالم با رعایت مقررات حفاظت فنی و ایمنی و بهداشت فردی در محیط کار و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از کار و حمایت و نگهداری نیروی‌انسانی مجرب شاغل در کارگاه بسیار حائز اهمیت است.

خورشیدی افزود: رضایتمندی مشتریان جز با آگاهی از نگرش‌ها، نیازها و انتظارات آنها از افکار عمومی حاصل نمی‌شود و با درک این ضرورت است که تامین اجتماعی به بهبود تعاملات خود با شرکای اجتماعی از جمله کارفرمایان می‌اندیشد.

وی اظهار داشت: کارفرمایان با تامین منابع مالی از جمله تکیه‌گاه‌های  اصلی سازمان تامین اجتماعی است و تامین اجتماعی همواره به تقویت کارفرمایان که تامین‌کننده بخش اعظمی از منبع مالی آن هستند اهتمام جدی  دارد و بالندگی خود را مرهون این همکاری و همدلی می‌داند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم کارفرمایان شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، شرکت مجتمع پلاستیک طبرستان، شرکت کیافرین، شرکت آب نیرو، شرکت ناب استیل، شرکت پارس کاغذ، شرکت آب‌بند، شرکت خزر ریس و کارگاه سردخانه چالوس مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول