اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

تجلیل از شهدای بهمن 57 گچساران با حضور داوود احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: تجلیل از فجرآفرینان شهید انقلاب 57 گچساران فردا و با حضور داوود احمدی‌نژاد برگزار می‌شود.

تجلیل از شهدای بهمن 57 گچساران با حضور داوود احمدی‌نژاد

 سید اکبر علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: فجرآفرینان و شهدای انقلاب 57 بصیرت ذاتی و غیرت انقلابی خود را با شهادت در راه تشکیل حکومتی الهی و ارزشی در تاریخ ثبت کردند.

وی افزود: انقلاب 57 طلوعی همگانی و سراسری بود که سراسر ایران اسلامی در به ثمر رساندن آن نقش آفرینی کردند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: رشادت‌ها و جانفشانی‌های تک تک جوانان انقلابی و قطره قطره خون شهدای انقلاب اسلامی در تمامی نقاط این خاک مقدس با رهبری متفکرانه و هوشمندانه امام راحل انقلابی تاریخی و الگوساز را به رخ تاریخ بشریت کشاند.

علیزاده ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات قدرت‌های استکباری را برای بهره‌برداری اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از ایران اسلامی بر هم زد.

بالاترین مقام اجرایی در گچساران با اشاره به خروش انقلابی جوانان گچسارانی همگام با سراسر کشور علیه رژیم استبدادی پهلوی تصریح کرد: جوانان انقلابی گچساران همگام با آرمان‌های امام راحل در تشکیل حکومتی غیر استبدادی و مردمی علیه حکومت ستمشاهی پهلوی به خیابان‌ها آمدند.

وی ادامه داد: اعتراض و راهپیمایی گچسارانی‌ها با شلیک گلوله‌های سربازان رژیم طاغوتی پهلوی مواجه و به شهادت مردم این شهرستان در راه آرمان‌های انقلابی و اسلامی آنها منجر شد.

فرماندار گچساران تجدید میثاق با خون شهدا، آرمان‌های بلند امام راحل در تشکیل نظام اسلامی و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در هجمه شدید دشمنی‌های دنیای استکبار دانست.

به گزارش فارس، همایش تجلیل از شهدای انقلاب 57 و فجرآفرینان گچسارانی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب 57 گچساران با حضور داوود احمدی‌نژاد ساعت 15 عصر فردا در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول