اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش مازندران:

600 منتخب المپیاد‌های دانش‌آموزی مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از تجلیل 600 نفر از دانش‌آموزان مدارس نمونه دولتی و شبانه‌روزی در دومین المپیاد علمی، فرهنگی هنری و ورزشی خبر داد.

600 منتخب المپیاد‌های دانش‌آموزی مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصطفی عابدی صبح امروز در مراسم اختتامیه المپیاد علمی، فرهنگی هنری و ورزشی مدارس راهنمایی و دبیرستان شبانه‌روزی و نمونه دولتی در اردوگاه شهدای دانش‌آموز بادله اظهار داشت: 11 هزار و 400 دانش‌آموز دوره راهنمایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه در دومین المپیاد حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه تکرار این المپیاد به دلیل استقبال دانش‌آموزان و مسئولان بوده است، ادامه داد: به همین دلیل در دومین سال از برگزاری المپیاد علمی، فرهنگی هنری و ورزشی با گسترش وسعت آن، مقطع دبیرستان هم اضافه شد.

عابدی با بیان اینکه این مسابقات از آبان ماه آغاز شد، تصریح کرد: در مرحله نهایی 600 نفر منتخب شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه انتظار ما بر این است مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی محل تربیت مسئولان متعهد، توانا و متخصص برای آینده ایران اسلامی شود، بیان داشت: دلیل ما از برگزاری این المپیاد برای مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی، نگاه ویژه به این مدارس است.

عابدی با بیان اینکه این مسابقات زمینه مسیریابی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: ادامه راه برای رسیدن به اوج موفقیت برعهده شخص دانش‌آموز است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد، رعایت عدالت آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه احساس ما بر این بود که در برخی مدارس خدمات به خوبی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اجرای عدالت آموزشی، المپیاد علمی، فرهنگی هنری و ورزشی را در مدارس راهنمایی و دبیرستان شبانه‌روزی و نمونه دولتی برگزار کردیم.

این مسئول عنوان کرد: المپیاد علمی بر اساس هر پایه و رشته تحصیلی در دروس دانش‌آموزان برگزار شد.

عابدی با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی پسران در رشته فوتسال و دختران در رشته والیبال برگزار شد، تصریح کرد: دختران و پسران در رشته شطرنج و طناب‌کشی هم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در رشته‌های فرهنگی هنری دانش‌آموزان در رشته‌های خوشنویسی، نشریه دیواری و نقاشی حضور یافتند، متذکر شد: مسابقات نهایی در شرق و غرب استان در شهرهای نکا و آمل به صورت متمرکز برگزار شد.

عابدی در پایان اذعان داشت: از میان 11 هزار و 400 دانش‌آموز دختر و پسری که در این المپیاد شرکت کردند 5 هزار و 400 نفر از دوره متوسطه و 6 هزار نفر در مقطع راهنمایی بودند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول