اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی در گیلان:

مردم به وعده‌های پول کاندیداها رأی نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی در گیلان با بیان اینکه پول و پست ملاک رأی دادن مردم به کاندیداها نیست، گفت: مردم به وعده‌های پول و مقام کاندیداها رأی نمی‌دهند.

مردم به وعده‌های پول کاندیداها رأی نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حسن کربلایی شامگاه جمعه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مسجد ولیعصر(عج) پایین بازار این شهر، با اشاره به ویژگی رسالت پیامبر (ص) اظهار داشت: وقتی پیامبر(ص) به رسالت مبعوث شد به امت عزت بخشید و دستورات الهی برای سعادت بشریت را بازگو کرد.

وی بیان داشت: زنده به گور کردن دختران به دلیل عقاید مردم آن دوران و پرستش بیش از 300 نوع بت از اقدام‌های مردم در دوران بعثت پیامبر بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در گیلان، ادامه داد: پیامبر پس از مبعوث شدن به جامعه آن دوران سعادت بخشید اما مسایلی توسط مشرکان مانع از ترویج دین اسلام می‌شد.

وی ابراز داشت: پیامبر(ص) با روشنگری خود 10 سال حکومت اسلامی در جامعه ایجاد کرد و پس از رحلت پیامبر (ص) نیز تنها امیرالمومنین (ع) توانست بیش از 14 سال حکومت دینی در جامعه شکل دهد و از آن تاریخ به بعد حکومت اسلامی منسجمی تشکیل نشد.

به گفته کربلایی جمهوری اسلامی ایران نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سال 57 تاکنون حکومت اسلامی را شکل داده است.

وی، تصریح کرد: امروز جانی‌ترین چهره‌ها که ابتدا خودشان را خوب نشان می‌دادند در کشورهای اسلامی جهان حکومت می‌کنند.

این مسئول حکومت عربستان را نمونه بارز آن دانست و گفت: حاکم عربستان که در کشور اسلامی حکومت می‌کند نیروهای امنیتی را به بحرین می‌فرستد تا جان مردم بی‌گناه این کشور را بگیرد.

وی عدم حمایت از مردم عرب زبان لبنان و فلسطین و دیگر کشورها را برای رهایی از کفر نمونه بارز حکومت غیر اسلامی در عربستان دانست و اذعان داشت: عربستان پول می‌دهد و هواپیماهای آمریکایی را خریداری و انبار می‌کند و به امثال ریگی‌ها کمک می‌‌کند تا جنایت کنند و جان هزاران نفر را بگیرند اما از سید حسن نصرالله در لبنان حمایت نمی‌کنند و از پیروزی آن می‌هراسند.

 

*دشمن ولایت را مانع از رسیدن به اهدافش می‌داند 

 

کربلایی، ترس از ترویج تشیع در جهان را مهم‌ترین دلیل عدم حمایت کشورهای عربی از موج بیداری اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: ایران دنیا را به تلاطم در آورده است و موج بیداری اسلامی منطقه برای مقابله با زورگویی‌ها و استکبار شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن، ولایت را مهم‌ترین دلیل عدم اجرای اهدافش در ایران می‌داند، ادامه داد: دشمنان اعتراف کرده‌اند که ولایت مانند سد محکمی است که مانع کارها و اهداف ما در ایران می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه اگر خدا بخواهد به هر ملت عزت می‌دهد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی توسط امدادهای غیبی به ثمر نشست که نمونه بارز آن در طوفان شن طبس دیده شد.

 

*شهادت‌پذیری ملت ایران دلیل یاس دشمن در اجرای اهدافش است

 

وی شهادت‌پذیری ملت ایران را یکی دیگر از دلایل یاس دشمن در اجرای اهدافش عنوان کرد و یادآور شد: دشمن از اینکه می‌بیند در ایران مردمانی هستند که به شهادت اعتقاد دارند می‌هراسد.

کربلایی به سخنان قاطع مقام معظم رهبری برای مقابله با آمریکا و صهیونیسم اشاره کرد و افزود: موضع‌گیری مدبرانه رهبر انقلاب، دشمن را سر جایش نشاند و دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه باید در مقابل جانی‌های دنیا ایستاد، تصریح کرد: دشمن پس از موضع‌گیری رهبر انقلاب عنوان می‌کند که با ایران بحث جنگ ندارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان، توجهات منجی عالم بشریت را یکی دیگر از علل ناتوانی دشمن در اجرای اهدافش عنوان کرد و بیان داشت: ایران کشور امام زمان (عج) بوده و اعتقاد راسخ مردم ایران به منجی عالم بشریت دشمن را ناتوان کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باید با سر دادن شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر آمریکا و صهیونیسم اعلام موضع کنیم، اذعان داشت: اگر کسی به میدان نیاید و صحنه را خالی بگذارد چگونه باید بگوییم که او مشتاق زیارت حضرت مهدی (عج) است.

کربلایی افزود: حضور مردم در صحنه ثابت می‌کند که اگر در زمان امام حسین(ع) بودیم صحنه را ترک نمی‌کردیم.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیاری زیر رگبار و مسلسل بدون ترس و واهمه و با توکل بر خدا به جنگ با صدامیان رفتند اما امروزه عده‌ای زیر رگبار باران می‌ترسند تا کتشان خیس نشود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان، امام خمینی(ره) را مهم‌ترین رکن پیروزی انقلاب اسلامی ایران نامید و یادآور شد: روح‌الله طلبه‌ای از شاگردان امام صادق (ع) در حوزه علمیه قم بود که پس از شهادت پدر گرانقدرش، تفکر پدر را به دست گرفت و ایستادگی کرد و در حوزه علمیه قم به این جایگاه رسید.

وی شهید سید یونس حسینی رودباری را یکی از شاگردان امام(ره) معرفی کرد و گفت: اگر این سید در فروردین 42 از بام مسجد فیضیه قم به پایین پرت نمی‌شد یکی از الگوهای مبارز انقلاب لقب می‌گرفت.

کربلایی اضافه کرد: قبل از انقلاب ما وابسته به غرب بودیم در حالی که معدن نفت در اختیارمان بود و هیچ اختیاری در امور کشور نداشتیم.

وی ادامه داد: اگر رهبری امام خمینی(ره) نبود و انقلاب را به ثمر نمی‌نشاند حکومت شاه همچنان ادامه می‌یافت و به دست نوادگانش می‌افتاد. 

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان، با بیان اینکه پسر شاه همچنان خود را لایق شاه بودن می‌داند، ابراز داشت: پسر شاه دو سال قبل از میرحسین موسوی حمایت کرد تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

 

*اتحاد منافقان و تروریست‌ها برای براندازی نظام

 

وی افزود: تروریست‌ها، منافقان و بنی‌صدر خائن که پس از خیانت‌ها با لباس زنانه از کشور فرار کرد، با یکدیگر متحد شدند تا جمهوری اسلامی را نابود کنند.

به گفته کربلایی برخی از این افراد در جمهوری اسلامی ایران دارای مسئولیت بودند اما از نظام فاصله گرفتند و برای ضربه بر پیکره نظام اسلامی با بیگانگان متحد شدند.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌مداران، مبارزان، متفکران دنیای اسلام امروز به جمهوری اسلامی می‌آیند تا از وجود ولایت بهره‌مند شوند، خاطر نشان کرد: این امر از دستاوردهای انقلاب است.

این مسئول، به رشد و توسعه کشور در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: صدور صنعت سدسازی کشور به جهان و ... از جمله این پیشرفت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ما جنگ را از داخل کشور به بیرون مرزها کشانده‌ایم، متذکر شد: موج بیداری کشورهای اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

کربلایی ایران را ام‌‌القرای اسلام در جهان نامید و عنوان داشت: کشورهای مسلمان جهان با الگوگیری از ایران در مقابل کفر ایستاده‌اند.

 

*مجلس نهم قوی و انقلابی تشکیل می‌شود

 

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده، نمایندگان قوی و انقلابی وارد مجلس می‌شوند و در گیلان این اتفاق خواهد افتاد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان، ادامه داد: برخی نمایندگان با وعده پول و فریب به دنبال جذب آرای مردم هستند اما مردم به این نتیجه رسیده‌اند که به اینگونه افراد نباید رأی داد.

وی افزود: برخی کاندیداها وعده می‌دهند که در آینده مشکلات مردم را برطرف و آنها را مدیر فلان اداره می‌کنند که تمام این حرف‌ها یک نوع حقه است.

 

*مردم به وعده‌های پول کاندیداها رأی نمی‌دهند

 

کربلایی با تصریح بر اینکه رأی دادن باید از روی تحقیق و بررسی باشد، تاکید کرد: باید بتوانیم در دنیا و آخرت پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی درس گرفتن از گذشته افراد را مهم دانست و اذعان داشت: باید به کسی رأی دهیم که وابسته به پول و قدرت و اهل کلک و حقه‌بازی نیست و سوابق بد در پرونده‌اش ندارد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول