اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش بزرگ حج عمره مفرده

پیشکسوتان حج گلستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در همایش بزرگ حج عمره مفرده از پیشکسوتان حج استان گلستان تجلیل شد.

پیشکسوتان حج گلستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در این مراسم که در آستان مبارکه امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد، از پیشکسوتان حج که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، زائران، روحانیون اهل سنت و شیعه، مدیر حج و زیارت استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان صورت گرفت، تجلیل به‎ عمل آمد.

در این مراسم حجت‎الاسلام قریشی، حجت‎الاسلام موسی رئیسی، ذاکر اهل بیت (ع) پناهی، حاج عباسعلی اتراچالی، حاج محمدعلی پارسا، حاج محمد شاهینی، حاج علی‎اکبر علمشاهی و حاج رسول رضایی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

مدیر حج و زیارت استان گلستان در حاشیه این مراسم در گفت‎وگو با خبرنگاران استان از زائران خواست تا در عمل سیاسی و عبادی راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و بار دیگر به دشمنان بفهمانند که ملت ایران بر سر ارزش‎های خویش ایستاده و اقتدارش را به جهانیان ثابت کرده و می‎کند.

مهدی شیخی ابراز داشت: با توجه به اینکه دنیا علیه ملت ایران بسیج شده و ملت‎های بیدار دنیا نیز چشم به ایران دوخته‎اند لذا هر چه این راهپیمایی با عظمت‎تر و باشکوه خاصی برگزار شود قطعا پاداش بیشتری به همراه خواهد داشت.

وی اذعان داشت: ملت ایران همچون گذشته با حضور چشمگیر خود به دنیا ولایت‎مداری خود را ثابت خواهد کرد و این اتحاد و انسجامی که در ملت ایران وجود دارد روزبه‌روز بیشتر شده و دشمن با هر دسیسه‎ای که به میدان بیاید باز هم نخواهد توانست این ملت بیدار و بصیر را از همدلی و برادری و مسیری که در آن قدم برمی‎دارد دور کند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول