اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری قزوین:

انقلاب بدون ولایت معنا ندارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: انقلاب بدون ولایت معنا ندارد و اگر انقلاب با ولایت جاری باشد گمراه نمی‌شویم.

انقلاب بدون ولایت معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از الوند، منوچهر حبیبی در نخستین همایش تجلیل از فرهیختگان شهرستان البرز که به همت شهرداری و شورای شهر الوند و با حضور غلامحسن اسلامی‌صدر مدیر کل امور شهری استانداری قزوین، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند، غلامرضا حسن‌پور سرپرست فرمانداری البرز، سرهنگ مداح فرمانده سپاه ناحیه البرز، سرهنگ رحمانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز، سعید آگشته شهردار و جمعی از مدیران شهر الوند در محل دانشگاه کار البرز برگزار شد، اظهار کرد: در قرن بیستم اتفاقات زیادی در دنیا افتاد، یکی از این اتفاقات که دنیا را متحیر کرد پیروزی انقلاب اسلامی بود که با رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و تأثیر بسیاری بر جهان گذاشت و تمام نقشه‌هایی که دشمنان برای این کشور کشیده بودند را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه خاورمیانه مهم‌ترین نقطه دنیاست، بیان کرد: منطقه خاورمیانه برای کل دنیا یک منطقه منحصر به فرد است و برای کل دنیا مهم‌ترین و حساس‌ترین نقطه از لحاظ نظامی و سیاسی و اقتصادی محسوب می‌شود و برای آمریکا و دیگر دول غرب هم این منطقه از چند جهت دارای اهمیت بود و چند برنامه را دنبال می‌کرد که عبارت‌اند از استحاله فرهنگی دنیای اسلامی که دنیا در حال شکل‌گیری است، تبلیغات ضد دینی که مبنایش ایران اسلامی باشد و تقویت اسرائیل به عنوان حکمران برای سلطه بر منطقه خاورمیانه.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران همه این نقشه‌ها را نقش بر آب کرد، گرچه این انقلاب با دست خالی و با رهبری فکورانه حضرت امام خمینی (ره) به سرانجام رسید ولی در این امر چند عامل نقش داشت که لطف خداوند بزرگ، رهبری امام خمینی (ره) و همراهی و همگامی مردم ایران اسلامی از این عوامل بودند.

حبیبی ادامه داد: این انقلاب می‌رفت که در همان سال‌های نخست، تأثیر خود را بر جامعه بین‌المللی بگذارد و جهانی شود گرچه باید بیداری اسلامی 33 سال پیش و همزمان با انقلاب اسلامی صورت می‌گرفت ولی جنگ نابرابر هشت ساله که صدام را به جان این انقلاب انداخت، بحث طالبان و القاعده و در نهایت فتنه‌های متعددی که استکبار در دنیا به راه انداخت اجازه نداد این بیداری‌ها زودتر اتفاق بیفتد.

معاون عمرانی استانداری قزوین تأکید کرد: انقلاب اسلامی روز به روز در حال رشد است و این بیداری که در دنیا شاهد آن هستیم برگرفته از انقلاب اسلامیست که امیدواریم این نوری که امام خمینی (ره) در دنیا به وجود آورده به سرانجام مقصود برسد.

حبیبی با تشریح شخصیت امام (ره) بیان کرد: امام(ره) شخصی بود که به گورباچف رهبر شوروی پیام داد که من صدای در هم شکستن استخوان‌های مارکسیست را می‌شنوم و دیدیم و دیدند که چگونه مارکسیست به زباله‌دان تاریخ پیوست.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بارها به کشورهای عربی تذکر دادند که به صدام کمک نکنید و سال‌ها قبل وقوع بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی را پیش‌بینی کرده بودند که امروز این پیش‌بینی به واقعیت پیوسته است.

وی با بیان سخنانی از امام خمینی (ره) در رابطه با مردم، تأکید کرد: وظیفه ما پایبندی به راه و آرمان‌های شهداست و تا زمانی که این فرهنگ شهدا نهادینه شده باشد انقلاب از هر آسیبی محفوظ است و این فرهنگ باید به عنوان الگو مطرح باشد.

معاون عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: اطاعت از ولایت و رهبری از دیگر وظایف مردم در قبال انقلاب است، تا زمانی که به این ریسمان چنگ بزنیم محفوظ هستیم، انقلاب بدون ولایت معنا ندارد و اگر با ولایت جاری باشد هرگز گمراه نمی‌شویم لذا باید همیشه سرباز ولایت بود.

حبیبی با تأکید بر خدمت بی‌منت برای مردم، خاطر نشان کرد: از آن جایی که انقلاب مردمی است و پشتوانه مردمی دارد، وظیفه مسئولین نیز تلاش و خدمت‌رسانی به مردم است.

این مقام مسئول اظهار کرد: قدرت بر مبنای سه اصل زور، ثروت و علم و دانش است؛ قدرتی که بر اساس دو اصل اول صورت گیرد قطعاً زودگذر و موقتی است ولی قدرتی که بر اساس علم و دانش به وجود بیاید مانند فعالیت دانشمندان جوان هسته‌ای کشور، به خدمت منجر می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول