اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

اردوگاه دشمن بعد از سخنان مقام معظم رهبری متزلزل شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: اردوگاه دشمن بعد از سخنان مقام معظم رهبری متزلزل شد.

اردوگاه دشمن بعد از سخنان مقام معظم رهبری متزلزل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی شب گذشته در مراسم افتتاح پروژه‌های فرهنگی سپاه کربلای مازندران گفت: مجتمع آموزشی صالحین و سالن اجتماعات الغدیر یکی از استانداردترین مجتمع‌ها و سالن‌ها در مرکز استان است.

وی تجدید حیات معنوی و دینی معاصر را از ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر 70 درصد ملت‌های مسلمان جهان گرایش به مکتب اسلام ناب دارند.

ابراهیمی تصریح کرد: گرایش به سمت اسلام‌خواهی در تمام جهان آغاز شده و این مهم به برکت رهنمودهای امام(ره) و اسلام بوده است.

این مسئول ویژگی دوم انقلاب اسلامی را بطلان نظریه‌های غیردینی برشمرد و خاطرنشان کرد: با گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی هیچ صدایی بلندتر از انقلاب اسلامی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران متذکر شد: نگاه توحیدی اسلام به انسان و جهان و نفی هرگونه تبعیض، ماهیت انقلاب اسلامی را شکل داده است.

وی بیان داشت: جریان انقلاب اسلامی با نظام‌های مبتنی بر نظام‌های سرمایه‌داری در تعارض جدی است.

* افزایش ضریب اقتدار ملی با حضور پررنگ مردم در انتخابات

ابراهیمی با اشاره به بشارت تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز حقیقتاً شاهد تحقق این مهم و صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان هستیم.

وی ادامه داد: ماهیت ایدئولوژیک، رهبری عالمانه و جایگاه مردم، وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های صورت گرفته در جهان است و انقلاب اسلامی ایران از جمله انقلاب‌های دارای بازتاب و کانون ثانویه است که این مهم را می‌توان در کشورهایی که انقلاب اسلامی را الگو قرار داده‌اند ملاحظه کرد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه تلاش دشمن وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب است، تصریح کرد: هرکس یا گروهی در هر جایگاهی که قرار دارد باید برای مشارکت گسترده مردم در این انتخابات تلاش کند و کاهش مشارکت مردم در صندوق‌ها و به هم زدن فضای آرام و وحدت‌بخش از راهبردهای دشمن است.

وی تصریح کرد: هر چه حضور گسترده مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد، ضریب اقتدار ملی افزایش خواهد یافت و رسانه‌های وابسته به دشمن در تلاش هستند تا جایگاه ولایت فقیه را در کشور متزلزل کنند و اردوگاه دشمن بعد از سخنان رهبر در نماز جمعه هفته گذشته متزلزل شد و وظیفه ما در این میان صیانت از جایگاه است.

* تقدیر ویژه معاون سیاسی امنیتی استاندار از سپاه و بسیج

این مسئول پیشرفت در عرصه‌های فناوری، پزشکی و پرتاپ موشک‌های مختلف را از افتخارات انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج نقش ویژه‌ای در تعیین شرایط و موقعیت کشور دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران یادآور شد: موفقیت در مجموعه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مقتدرترین و مردمی‌ترین نهاد از بطن انقلاب اسلامی است.

وی با تشکر ویژه از سپاه و بسیج در اجرای پروژه‌های عمرانی در استان، متذکر شد: بیش از 50 درصد ماموریت‌های استان مازندران در بخش عمران و سازندگی برعهده سپاه و بسیج است.

ابراهیمی اذعان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری و تأسیس در دوم اردیبهشت سال 1358 تاکنون همواره در راستای رسالت خود که همان پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، موفق عمل کرده و کارنامه‌ای درخشان از خود بر جای نهاده است.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول