اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

واگذاری 62 واحد مسکونی به مددجویان شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان جم از واگذاری 62 واحد مسکونی به مددجویان شهرستان جم خبر داد.

واگذاری 62 واحد مسکونی به مددجویان شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور بعد از ظهر امروز در آیین واگذاری 62 واحد مسکونی به افراد تحت پوشش کمیته امداد در جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات این نهاد به افراد محروم و مستضعف است.

وی افزود: تاسیس کمیته امداد به ابتکار امام راحل در واقع موجبات رفاه و آسایش افراد محروم و مستضعف را فراهم کرد و امروز شاهد رضایت خاطر اقشار محروم از نظام هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم خاطرنشان کرد: امروز شاهد واگذاری 62 واحد مسکونی به افراد بی‌بضاعت و محروم جم هستیم که امیدوار هستیم رضایت خاطر این خانواده‌ها را جلب کنیم.

انیژپور تصریح کرد: این واحدها در فضایی به مساحت 4400 متر مربع با اعتبار شش میلیارد ریال از محل تسهیلات بهسازی مسکن و اعتبارات این نهاد ساخته شده است.

وی اضافه کرد: این نهاد به تنهایی قادر به حل مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت نیست و نیازمند توجه خیرین مسکن‌ساز و همکاری فرابخشی است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جم با اشاره به اهمیت دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن افزود: 22 بهمن روز تجدید پیمان ملت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است و مشارکت پرشور در این راهپیمایی، آینده نظام را تضمین می‌کند.

انیژپور بیان کرد: اطمینان داریم بار دیگر شاهد حضور بی‌نظیر و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات 12 اسفند خواهیم بود و بار دیگر دشمنان با شکست مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول