اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

برچیدن پایگاه‌های استکبار از شاخص‌های برجسته انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: برچیدن همه پایگاه‌های استکبار و صهیونیست‌ها در داخل کشور از شاخص‌های برجسته انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

برچیدن پایگاه‌های استکبار از شاخص‌های برجسته انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طی 33 سال گذشته برنامه‌های مختلفی از سوی استکبار و ایادی آن در راستای براندازی نظام به کشور تحمیل شده است.

وی ادامه داد: رژیم منحوس پهلوی نه تنها وابسته به دولت‌های شرق و غرب بود بلکه فرصت و امکانات کشور را بی‌چون و چرا در اختیار استکبار گذاشته بود.

استاندار زنجان تحقیر مردم و ایرانی و ایرانی را از برنامه‌های استکبار در کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی حاصل حضور مردم، درایت و معماری امام خمینی (ره) و اسلام دین‌مداری است.

وی با اشاره به اینکه برچیدن همه پایگاه‌های استکبار و صهیونیست‌ها در داخل کشور از شاخص‌های برجسته انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، افزود: استقلال کامل کشور از آرمان‌های جدی نظام است.

رئوفی‌نژاد خود اتکایی در همه ابعاد را از آرمان‌ها و شاخص‌های نظام اسلامی برشمرد و افزود: ایجاد حکومتی بی‌بدیل و بی‌نظیر در بین حکومت‌های جهان بود.

وی خاطرنشان کرد: استکبار و ایادی آن در طول 33 سال گذشته هر آنچه ظرفیت در ید خود داشت برای مقابله با نظام به کار بسته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تحریم‌های استکبار علیه کشور از زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران آغاز شده است، یادآور شد: ضربات کوبنده استکبار در راستای براندازی نظام، ایجاد تحریم‌ها و فشارها علیه کشور است.

وی حاصل تحریم‌‌های استکبار و ایادی آن را خود اتکایی، شکوفایی و دستیابی به برترین تکنولوژی‌ها و فتح قله‌های پیشرفت و ترقی عنوان کرد و افزود: با وجود همه این موانع، نظام در راستای تحقق آرمان‌های خود رو به جلو حرکت می‌کند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه امروز دنیا متلاطم است، افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی با صلابت‌تر از گذشته به عنوان امن‌ترین نظام سیاسی جهان گام بر می‌دارد.

وی دلیل اقتدار نظام را حضور همیشگی مردم در صحنه اعلام کرد و بیان داشت: اگر حضور مردم، مواضع مستحکم کشور و درایت امام و رهبری نبود ایران امروز الگوی کشورهای آزادی‌خواه جهان نبود.

استاندار زنجان خیزش‌های مردم اروپا را متاثر از روند انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: فریاد عدالت‌خواهی، احقاق حقوق 99 درصدی مردم حاصل بیداری کشورهای جهان است.

وی بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان می‌خواهند با فتنه‌ای دیگر این انتخابات را خدشه‌دار کنند، که باید با بصیرت و هوشیاری با فتنه‌های دشمنان مقابله کرد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری مردم استان زنجان با مشارکت 92 درصدی سومین استان کشور بود، افزود: انتظار داریم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حضور گسترده‌ای داشته باشند.

وی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم زنجان در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری به برگ‌های کتاب استان می‌افزایند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول