اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات

دشمن برای متشنج کردن بازار تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: دشمن در آستانه انتخابات برای متشنج کردن بازار تلاش می‌کند.

دشمن برای متشنج کردن بازار تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی ظهر امروز در آیین جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و بزرگداشت دهه فجر در جمع اصناف دشتستان اظهار داشت: 22 بهمن یک روز بزرگ و تاریخی در کشور است و باید ابعاد مختلف این روز بزرگ برای جوانان تبیین شود.

وی با تبریک میلاد امام صادق(ع) و حضرت محمد(ص) افزود: الگوبرداری از زندگانی ائمه اطهار(ع) و پیامبر اسلام(ص) برای نسل جوان ضروری است.

فرماندار دشتستان با اشاره به اهمیت اصناف در جامعه اذعان داشت: صنوف به عنوان مهم‌ترین رکن در تحصیل رضایت‌مندی اجتماعی هستند که باید همچون گذشته در کسب رضایت مردم تلاش کنند.

خسروی بیان کرد: اصناف ما همانطور که برای کسب رزق و روزی حلال تلاش می‌کنند باید شرایط ویژه‌ای که دشمن از لحاظ اقتصادی برای ما ایجاد کرده را درک کنند و برای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان همواره آماده باشند.

وی اضافه کرد: دشمن به لحاظ اینکه در مواجهه با انقلاب اسلامی شکست خورده از دست نظام و اقتدار آن عصبانی است و به همین دلیل به تحریم و تهدید روی آورده که البته اطمینان داریم بار دیگر شاهد شکست مفتضحانه دشمن خواهیم بود.

فرماندار دشتستان به تلاش‌های دشمنان برای خدشه وارد کردن در انتخابات اظهار داشت: امروز دشمن با ترفندی دیگر در شرایط قبل از انتخابات تلاش می‌کند که بر امید و نشاط مردم خدشه وارد و متشنج کردن بازار را در برنامه دارند.

خسروی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان در روزهای سخت مبارزات مردمی با رژیم گذشته، شرایط جنگ تحمیلی و تمامی عرصه‌های بعد از انقلاب در همراهی با ولی فقیه و ملت تلاش مضاعف داشتند و امروز نیز انتظار داریم بار دیگر دشمن را ناکام کنند.

در این آیین نمایندگان اصناف مختلف دشتستان نیز ضمن اعلام پایبندی اصناف و بازاریان به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول