اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتمین روز دهه فجر

بهره‌برداری از 11 پروژه عمرانی و اقتصادی در سرعین آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفتمین روز دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل 11 پروژه عمرانی و اقتصادی در سرعین به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی دو پروژه جدید نیز آغاز شد.

بهره‌برداری از 11 پروژه عمرانی و اقتصادی در سرعین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این پروژه‌ها شامل مخزن 5 هزار متر‌مکعبی آب و فاضلاب شهر سرعین با هدف کاهش مشکلات فشار آب، بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی آتشگاه سرعین با 250 میلیون تومان، بهسازی چند واحد مسکونی با 2 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، افتتاح 12 طرح مخابراتی با 270 میلیون تومان، افتتاح طرح‌های عمران و خدماتی شهرداری و همچنین افتتاح مجتمع فرهنگی ـ رفاهی دادگستری این شهرستان بود.

در این مراسم همچنین عملیات اجرایی پارکینگ پنج طبقه شهر سرعین و بهسازی مدرسه جامی این شهر نیز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آیین استاندار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نهضت بیداری بخشی است که امروز تمام ملت‌ها و امت‌های آزادیخواه را به حرکت‌های رو به جلو فرا می‌خواند.

سید حسین صابری خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام سال‌ها است که از حرکت‌های غرور‌آفرین ملت ایران در هراس و نگرانی هستند چرا که اسباب بیداری امت‌های دیگر و خلق حماسه‌های بیشتر را زمینه‌ساز شدند.

وی با بیان اینکه دشمن زبون امروز عاجز از هر حرکتی تحریم ایران اسلامی را مورد هدف و آمال سود‌جویانه خود قرار داده است، افزود: کمتر کسی فکر می‌کرد که به رغم این همه تهدید و فشارها ملت ایران با همراهی  دلسوز خود بتواند در صحنه‌های متعدد ماندگاری حضور و افتخار دفاع از ارزش‌ها را تداوم ببخشد.

این مسئول خطر بزرگ نادیده گرفتن برخی از آرمان‌ها و دستاوردهای به دست آمده را خاطرنشان کرد و یادآور شد: به رغم برخی ضعف‌ها و نارسایی‌ها در گذشته این انقلاب به دلیل اینکه مسیر خود را شناخته و پیدا کرده است بدون کوچکترین تزلزل فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد و هرگز از مسیر طی شده نیز بر‌نخواهد گشت.

رئیس شورای اداری استان در ادامه بیان داشت: مردم ایران بار دیگر در یوم‌الله 22 بهمن دفاع حقیقی خود را از اسلام و انقلاب به دنیا نشان می‌دهند و در این روز غرور‌انگیز بار دیگر مبانی تحکیم و تثبیت شده این انقلاب تداعی افتخار‌آمیزی پیدا خواهد کرد.

صابری یکی از افتخارات نظام اسلامی را توجه به مناطق محروم و رفع بسیاری از نارسایی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها توصیف کرد و افزود: کمتر کسی باور می‌کرد که با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب به رغم موج‌آفرینی و تحریم‌های متعدد این کشور شاهد برگزاری جشن خودکفایی در اکثر عرصه‌های خدمات‌رسانی باشد که این کار به سرعت در تامین نیازمندی‌های اساسی مردم در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان با اشاره به قابلیت گردشگری سرعین و رفع برخی از محدودیت‌ها اظهار داشت: سالانه ورود میلیون‌ها مسافر و گردشگر به این شهر اسباب تحول اقتصادی و رشد واقعی را به وجود آورده که تلاش می‌شود تامین و تهیه این زیرساخت‌ها به سرعت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول