اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

برگزاری سومین جشنواره شعر تقریب در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از برگزاری سومین جشنواره شعر تقریب در کنگان خبر داد.

برگزاری سومین جشنواره شعر تقریب در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس در دیدار با مسئولان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و دبیر جشنواره بین‌المللی شهر تقریب اظهار داشت: برگزاری جشنواره شعر تقریب در شهرستان کنگان حرکتی بسیار ارزشمند و باعث افتخار شهرستان کنگان است.

وی در همین راستا تاکید کرد: در سال گذشته نیز این جشنواره با کیفیت بسیار خوبی در شهرستان برگزار شد و شاعرانی از ایران و هند و اندونزی و ... شعرخوانی کردند که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد.

یزدان‌شناس اذعان داشت: امیدواریم در سال جاری با همت و تلاش مسئولان شهرستان کنگان این جشنواره با کیفیتی بهتر و بالاتر از سال گذشته در شهرستان کنگان برگزار شود.

فرماندار کنگان اطلاع‌رسانی جشنواره را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: جشنواره شعر تقریب زمینه‌ساز تقویت مبانی وحدت اسلامی است و باید به نحو احسن و مطلوب برگزار شود.

یزدان‌شناس در رابطه با اهمیت جشنواره شعر تقریب ابراز داشت: حضور شاعرانی از کشورهای اسلامی و شعرخوانی در توصیف و مدح پیامبر (ص) قطعاً می‌تواند به ایجاد فضای همدلی و وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت منجر شود، چون پیامبر رحمت (ص) جزء اشتراکات اصلی مذاهب اسلامی است و در این زمینه نقش شعر و ادبیات را نباید نادیده گرفت.

این مسئول در ادامه امکانات شهرستان کنگان برای برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی شعر تقریب را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: تلاش ما و سایر مسئولان شهرستان کنگان در این است که بستر لازم برای برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر تقریب در شهرستان کنگان را فراهم کنیم.

فرماندار کنگان عنوان کرد: حضور دبیر جشنواره در شهرستان و بررسی و ارزیابی وی از امکانات شهرستان اعم از مجتمع فرهنگی، سالن کنفرانس، محل اسکان و ... نشان از اهتمام برگزارکنندگان این جشنواره به کیفیت این برنامه مهم و تاثیرگذار است.

دبیر جشنواره بین‌المللی شعر تقریب نیز در این دیدار اظهار داشت: این جشنواره در روزهای بیستم و بیست‌ویکم بهمن‌ماه با بیش از 210 شاعر از کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

عبدالله رئیسی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از یک‌هزار و 200 شعر برای شرکت در این جشنواره بین‌المللی به دبیرخانه شعر تقریب ارسال شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول