اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه علی بن ابیطالب(ع):

ملت در 22 بهمن از دستاوردهای انقلاب صیانت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سپاه علی بن ابیطالب(ع) با صدور بیانیه‌ای ملت قهرمان ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور قم را به صیانت و پاسداری از کانون جوشش آرمانخواهی مسلمانان جهان و دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی فرا خواند.

ملت در 22 بهمن از دستاوردهای انقلاب صیانت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این بیانیه آمده است: 22 بهمن یاد آور شکفتن بهار طراوت بخش اسلام در افول سرمای خفقان و ظلمت بیدادگران و فرو ریختن آخرین پایه‌های کاخ‌های پوشالی رژیم ستمشاهی است که با تجلی نصرت الهی در پیروزی سپاه حق بر لشگر طاغوت، فجر صادق طلوع کرد و بزرگ‌ترین معجزه قرن در ایران اسلامی رقم خورد.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: در سپیده دم پیروزی، نفس مسیحایی رادمردی از سلاله پیامبر (ص ) فسردگان را حیات تازه‌ای بخشید و پرچم عزت، آزادگی و کرامت را بر بام انسانیت بر افراشت و بانگ بیدار باش را در جهان اسلام طنین انداز کرد و فصل نوینی در تاریخ اسلام گشوده شد.

در این بیانیه آمده است: اکنون کشتی نظام اسلامی پس از سه دهه گذر از تلاطم در امواج فتنه‌ها و گرداب تحریم‌ها و تهدیدها، به ساحل نجات نزدیک می‌شود و در پرتو رهنمودهای حکیمانه ولایت فقیه، مسیر توسعه و عدالت را با اقتدار و صلابت می‌پیماید تا روز موعود فرا رسد.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه علی بن ابیطالب (ع) با گرامی داشت یادمان سی و سومین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی و تجلیل از اسطوره‌های مقاومت و ایثار، ملت قهرمان ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور قم را به صیانت و پاسداری از کانون جوشش آرمانخواهی مسلمانان جهان و دستاوردهای گرانسنگ و بی شمار انقلاب اسلامی فرا می‌خواند تا رمز و راز پویایی و ماندگاری نظام اسلامی در رویش نسل‌ها تداوم یابد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول