اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

اطاعت از ولی فقیه راه برون‌رفت از توطئه‌های سهمگین است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان راه برون‌رفت از سختی‌ها و توطئه‌های سهمگین دشمن را در اطاعت از ولی فقیه دانست.

اطاعت از ولی فقیه راه برون‌رفت از توطئه‌های سهمگین است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدولی رضوی‌راد ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با تأکید بر لزوم تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، آن را عامل سعادت و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و افزود: دشمنان نظام در طول حیات جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و توطئه‌ای برای براندازی ایران اسلامی فروگذاری نکرده‌اند ولی به لطف خدا و تبعیت مردم از ولی فقیه نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن در کشور افزود: دشمنان نظام به خوبی متوجه شده‌اند که با جنگ رو در رو و تهاجم سخت‌افزاری نمی‌توانند به اهداف پیش روی خود دست یابند به همین دلیل با برنامه‌ریزی همه‌جانبه شبیخون فرهنگی را علیه نظام به کار بسته‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: شبهه‌افکنی، کمرنگ کردن اعتقادات جوانان، نشانه گرفتن فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی، سست کردن اعتقادات در خانواده‌ها و.... از جمله مباحثی است که در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید مراقب و هوشیار بود، ادامه داد: بهترین مسیر مقابله با برنامه‌ها و اهداف دشمن عمل به دستورات دین مبین اسلام و پیروی از ولی فقیه است.

به گفته رضوی‌راد هر جا که حامی ولایت بوده‌ایم پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بسیاری را از آن خود کرده‌ایم پس باید به این مهم اذعان کرد که هر جا ذره‌ای از ولی فقیه و فرامین ایشان غفلت شود سرنوشتی جز سقوط و تباهی در بر نخواهند داشت.

وی راه نجات و برون‌رفت از سختی‌ها و توطئه‌های سهمگین دشمن را در اطاعت از ولی فقیه دانست و ادامه داد: اطاعت از  رهبری باید دقیق باشد به این معنا که نباید از ایشان عقب افتاد و یا خدای نکرده جلوتر از ایشان حرکت کرد بلکه باید پشت سر وی و طبق خواسته‌هایشان عمل شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنانش 22 بهمن را انفجار نور دانست و ابراز کرد: خداوند متعال نعمت بزرگ انقلاب را به رهبری امام خمینی(ره) به مردم ایران عنایت کرد که باید با تمام توان در راه حفظ این نعمت و موهبت الهی کوشید.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع ملت بزرگ و ولایی ایران؛ امسال نیز مانند سالیان گذشته با حضور میلیونی و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های ایشان را گرامی خواهد داشت.

رضوی‌راد در ادامه سخنانش حضور باشکوه در انتخابات مجلس را نیز نماد مردم‌سالاری دینی خواند و افزود: دشمنان نظام به انحای مختلف درصدد هستند تا انتخابات آتی با حضور کمرنگ مردم برگزار شود در صورتی که سخت در اشتباهند چون مردم ایران اسلامی هرگز دست از آرمان‌ها و اهداف خود برنمی‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان، ایران اسلامی این بار نیز حماسه‌ای بزرگ و چشمگیر را رقم خواهد زد و انشالله مجلسی مقتدر و آرمانگرا در مسیر شهدا تشکیل خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش تأکید کرد: بحمدالله ایران اسلامی در حال حاضر در شرایط بدر و خیبر قرار دارد نه شعب‌ابی‌طالب، به همین دلیل دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول