اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

7 طرح عمرانی خدماتی در سیرجان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی و خدماتی در بخش پاریز شهرستان سیرجان آغاز شد.

7 طرح عمرانی خدماتی در سیرجان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، صبح امروز طرح بهسازی بلوار جمهوری شهر پاریز با هزینه یک‌میلیارد ریال به طول سه هزار متر مربع از اعتبارات شهرداری و طرح بهسازی مرکز بهداشتی پاریز با زیربنای 150 متر مربع و هزینه 150 میلیون ریال بهره‌برداری شد.

همچنین با حضور مسئولان، سالن فرهنگی ورزشی روستای دهسراج در بخش پاریز با 600 متر مربع زیربنا و هزینه 450 میلیون ریال از اعتبارات بخشداری افتتاح شد.

به مناسبت دهه فجر ساختمان غسالخانه هماشهر با زیربنای 130 متر مربع و هزینه 120 میلیون ریال از اعتبارات مردمی و شهرداری و ساختمان مسجد روستای دولت‌آباد هماشهر با زیربنای 200 متر مربع و هزینه 140 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عملیات احداث ساختمان تاسیساتی و خدماتی موتوری شهرداری هماشهر با اعتبار یک‌میلیارد و100 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری این شهر با زیربنای 700 متر مربع آغاز شد.

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر طی مراسمی طرح ساماندهی گلزار شهدای ملک‌آباد بخش گلستان در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید.

این طرح با اعتبار 350 میلیون ریال از اعتبارات بنیاد شهید و مردمی در روستای ملک‌آباد بخش گلستان که دارای هشت شهید است، اجرا شد.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول