اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از مخزن آب 20 هزار مترمکعبی شیراز

خبرگزاری فارس: در نهمین روز از دهه مبارک فجر مخزن آب 20 هزار مترمکعبی شیراز به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از مخزن آب 20 هزار مترمکعبی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، الله‌بخش نظری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مخزن آب 20 هزار مترمکعبی همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، اظهار داشت: عملیات احداث مخزن استوانه‌ای دوقلو باباکوهی با اعتبار 73 هزار و 963 میلیون ریال در سال 87 آغاز شد ضمن اینکه برای تأمین آب این مخزن، پنج چاه با اعتبار 15 هزار میلیون ریال حفر شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شیراز با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ و ساختمان برق این مخزن سال 88 با صرف 2 هزار و 600 میلیون ریال به انجام رسید ابراز داشت: خط رفت و برگشت مخزن 20 هزار مترمکعبی باباکوهی با لوله «جی آر پی» و فولادی و با هزینه‌ای افزون بر 6 هزار و 363 میلیون ریال مجهز شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز در ادامه از افتتاح 25 کیلومتر طول خط انتقال آب در شیراز خبر داد و ابراز داشت: هزینه اجرای خط انتقال پمپاژ چوگیا، خط انتقال مخزن سعدی، خط انتقال مخزن دوکوهک به پمپاژ صدرا، خط انتقال چاه 13 و 14 صدرا، خط انتقال آب دانشگاه آزاد تا مخزن 5 هزار مترمکعبی صدرا، خط انتقال خروجی مخزن مجد و خط انتقال بلوار جمهوری شیراز افزون بر 36 هزار میلیارد ریال بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره‌برداری از 100 کیلومتر شبکه توسعه، تعویض، اصلاح و خط انتقال آب شیراز در دهه فجر سال جاری گفت: اجرای حدود 70 کیلومتر از تعویض، توسعه و اصلاح شبکه آب شیراز، با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 159 میلیارد ریال محقق شده است.

به گزارش فارس، مخزن آب باباکوهی حدود 133 هزار خانوار در محدوده میدان ابوالکلام در شرق و مرکز شیراز را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ح20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول