اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله مازندران:

بازگشت لیبروی مصدوم کاله با نظر کادر پزشکی امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: مربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازگشت عبدالرضا علیزاده لیبروی مصدوم کاله که در دیدار مقابل گسترش نوین از ناحیه کتف مصدوم شده بود در دیدار آینده به نظر کادر پزشکی بازمی‌گردد.

بازگشت لیبروی مصدوم کاله با نظر کادر پزشکی امکان‌پذیر است

محمد شریعتی بعد از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال کاله مازندران در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مقابل گسترش نوین کشاورز تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: بازی زیبا و تماشاگرپسندی را از هر دو تیم در سالن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان شاهد بودیم.

وی با اعلام اینکه همه تیم‌ها امسال در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و نمی‌توانیم تیمی را از پیش شکست‌خورده محسوب کنیم، افزود: گسترش نوین کشاورز از تیم‌های جوان و با آتیه لیگ برتر است که والیبال خوبی در زمین به اجرا درمی‌آورد.

شریعتی با اشاره به اینکه کاله مازندران از این تیم تهرانی شناخت کاملی داشته و آنالیز لازم را بر روی فیلم‌های این تیم انجام داد، عنوان کرد: در اوایل بازی با مصدومیت از ناحیه کتف عبدالرضا علیزاده لیبروی ارزنده والیبال کشورمان که در کاله مازندران بازی می‌کند، تمرکز تیمی‌مان برای مدتی به هم خورد.

وی اضافه کرد: میلاد عبادی پور والیبالیست 18 ساله این تیم را به جای علیزاده به ترکیب فرستادیم که این امر سبب شد تا در گیم سوم بازی را به حریف خود واگذار کنیم.

مربی تیم والیبال کاله مازندران درباره مصدومیت عبدالرضا علیزاده و بازگشت او به ترکیب این تیم اضافه کرد: علیزاده دیروز برای پیگیری مصدومیت‌اش به پزشکان معالج مراجعه کرده و بازگشت او به ترکیب کاله برای دیدار آینده به نظر کادر فنی و سرمربی این تیم بازمی‌گردد.

شریعتی یادآور شد: در بازی گذشته بازیکنان کاله بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند به درستی دیدگاه‌های کادر فنی و سرمربی این تیم را اجرا کردند.

وی درباره تشویق بی‌امان تماشاگران آملی در حمایت از تیم محبوب‌شان تصریح کرد: تنها انتظاری که از تماشاگران و حامیان داریم تشویق تیم خودشان است که این امر به خوبی در دیدار مقابل گسترش نوین مشاهد شد و در حالی که ما در گیم چهارم از تیم حریف عقب بودیم با حمایت تماشاگران آملی که در هر شرایطی همراه این تیم هستند به پیروزی رسیدیم و جا دارد در این جا از همه حامیان کاله که در دیدارهای این تیم سنگ تمام می‌گذارند، تقدیر کنم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول