اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

عملیات ساخت سالن ورزشی روستای دهچال آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی همزمان با دهه فجر و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی کلنگ ساخت سالن ورزشی روستای دهچال شهرستان خنداب آغاز شد.

عملیات ساخت سالن ورزشی روستای دهچال آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و برکات بسیاری به همراه داشت که بخشی از این پیشرفت‌ها در افزایش ساخت و ساز فضاهای ورزشی به خوبی قابل رویت است.

ابوالقاسم نصراللهی افزود: توسعه فضاهای ورزشی نه تنها در شهرها بلکه در روستاهای محروم و دور افتاده کشور نیز صورت گرفته و امروز اکثر روستاها از فضاهای ورزشی بسیار خوب برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: قطار انقلاب اسلامی با سرعت در حال طی مسیر پیشرفت و توسعه است و هیچ چیز نمی‌تواند مانع از حرکت این قطار شود.

معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به فرا رسیدن راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن همه دشمنان و بدخواهان انقلاب را از هر گونه طمع‌ورزی به حریم استقلال و آزادگی خود مایوس خواهند کرد.

معاون توسعه منابع انسانی و اداری مالی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه روستای دهچال دارای دو هزار و 800 نفر جمعیت است، گفت: با ساخت و تکمیل این مجموعه ورزشی زمینه استفاده 10 هزار نفر از ساکنان روستای دهچال و 10 روستای مجاور فراهم می‌شود.

غلام‌عباس آجرلو افزود: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار و 50 مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال احداث خواهد شد.

به گفته وی اعتبار مصوب این پروژه در سال جاری 500 میلیون ریال است.

در این مراسم که فرماندار خنداب، معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و جمعی از ساکنین این روستا حضور داشتند عملیات احداث زمین ورزشی روستای دهچال در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع آغاز شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول