اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

برای الگوی جهانی شدن باید با خودسازی آماده باشیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برای الگوی جهانی شدن باید خودمان را با خودسازی آماده نگه داریم.

برای الگوی جهانی شدن باید با خودسازی آماده باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی شامگاه پنجشنبه در نشست شبی با خاطره انقلاب اسلامی با حضور پاسداران و خانواده‎های آنان در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به وضعیت جامعه قبل از انقلاب اظهار داشت: باید با نگاه به گذشته و پیشرفت‎های چشمگیر کنونی بررسی کنیم وضعیت کشور ما در قبل از انقلاب چه بود و حالا به کجا رسیده‎ایم.

وی اذعان کرد: قبل از انقلاب برهنگی هنر بود، فساد، جهالت، بی‎سوادی ... به وضوح دیده می‎شد، وضعیت بسیار بدی وجود داشت و علت هم این بود که در راس حکومت دولت فاسدی وجود داشت که بیت‎المال را در راستای دین‎سوزی صرف می‌کرد و اگر بنا بود کسی اهل مطالعه و دینداری باشد، جایش در زندان بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: قبل از انقلاب اگر کسی پیدا می‎شد که نابغه بود دو راه بیشتر نبود یا باید می‎رفت آمریکا خدمت به بیگانه می‎کرد و یا او را به قتل می‎رساندند.

بابایی خاطر نشان کرد: چه در گذشته و چه در امروز برخی افراد منحرف در جامعه ما به بهانه توسعه سیاسی، دست به دین‎سوزی می‎زنند و می‎خواهند ارزش‎های والای اسلامی را در جامعه کمرنگ کنند.

وی تاکید کرد: اگر ما توانستیم با طاغوتیان مقابله کنیم به خاطر این بود که با صداقت به خدا توکل کردیم و خداوند به ما کمک کرد تا بر دشمنان پیروز شدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: البته در جهاد اصغر پیروز شدیم ولی امروز باید امتحان اصلی که همان جهاد اکبر عبادت و خودسازی است و همچنین مبارزه با انحرافات اخلاقی و ارزش‎های اسلامی است، خودمان را مهیا و آماده نگه داریم چرا که قرار است ما به عنوان الگوی جهانی برای تمام مستضعفان جهان باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول