اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس برق پلدختر مطرح کرد

تأثیر بسزای رعایت الگوی مصرف در کاهش مصرف برق

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه برق شهرستان پلدختر گفت: مدیریت و رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی و تجاری می‌تواند تأثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش هزینه‌های برق مصرفی مشترکین به همراه داشته باشد.

تأثیر بسزای رعایت الگوی مصرف در کاهش مصرف برق

فخرالدین پناهنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: نیروهای پر تلاش این شرکت در طول سال و به طور شبانه‌روزی سعی کرده‌اند تا با برق‌رسانی به مناطق مختلف، مردم این شهرستان را از نعمت برق بهره‌مند سازند.

وی در ادامه به عملکرد این اداره در مناطق مختلف شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری 48 دستگاه انواع چراغ نصب، 116 دستگاه انواع چراغ تعمیر، 166 عدد انواع لامپ تعویض و 47 مورد شاخه‌زنی اصله درخت برای جلوگیری از قطع شبکه انجام شده است.

پناهنده هم‌چنین، نصب ترانس جدید روستای پاپل زیودار KVA 25 ، نصب ترانس جدید روستای خرسدر علیا ترانس KVA25 را از دیگر کارهای صورت گرفته در پلدختر عنوان کرد و گفت: برق‌دار کردن روستای علی‌زمان کار دهستان میانکوه شرقی با اعتبار 238 میلیون ریال، برق‌دار کردن روستای بن میدان سرنجه با اعتبار 122,4 میلیون ریال، شروع برق‌رسانی به روستای قلعه زنجیر کرکی با پیشرفت فیزیکی 35 درصد را از کارهای صورت گرفته در سال‌جاری در این شهرستان عنوان کرد.

وی احداث 2 هزار متر شبکه فشار ضعیف جهت مشترکان جدید، نصب 445 مورد انشعاب جدید برای مشترکان، تعویض تابلوی برق روستای لیست بر زیودار، نصب پایه‌های 9 متری 37 اصله و تعمیرات شبکه (20KV108 کیلومتر) و تعویض انواع مقره را از دیگر فعالیت‌های این اداره برشمرد.

رئیس شبکه برق پلدختر گفت: تأمین اساسی‌ترین نیاز مردم یعنی برق برای ما افتخار بزرگی است، که با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف توانستیم اداره برق شهرستان پلدختر را به جایگاه بالاتری ارتقاء دهیم و با ادامه فعالیت و همکاری مسئولان و مردم شهرستان امیدواریم بتوانیم این اداره را به اداره برق نمونه در استان تبدیل کنیم و با این کار بتوانیم خدمتی به مردم و جامعه کرده باشیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول