اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ غرب اسلامی غرب کشور:

ایرانیان الگوی وحدت جهان اسلام هستند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از ملت ایران به عنوان الگوی اتحاد و انسجام اسلامی برای سایر کشورهای اسلامی نام برد.

ایرانیان الگوی وحدت جهان اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام  محرم‌علی فراشی ظهر امروز در سومین همایش منادیان وحدت که با حضور مهمانانی از کشورهای خارجی در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان در جوامع اسلامی دین اسلام را در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان ایمن کرده است.

وی با بیان اینکه در 1433 سال پیش تعداد انگشت شماری هسته اولیه دین مبین اسلام را تشکیل دادند، گفت: امروز این دین مبین اسلامی ریشه دوانده و میلیاردها مسلمان در سراسر جهان زندگی می‌کنند.

به گفته وی، دین مبین اسلام بنا به دستور خدا و آنچه در قرآن مجید آمده است بر جهان حاکم خواهد شد و تنها دینی است که همیشگی و پایدار خواهد ماند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اضافه کرد:‌ امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی در سراسر جهان شکل گرفته که موجب حذف بسیاری از دیکتاتورها و سردمداران استکبار شده است.

حجت‌الاسلام فراشی از امام راحل (ره) به عنوان یکی از بزرگترین منادیان وحدت در طول تاریخ اسلام نام برد و افزود: امروز از برکت انقلاب ارزشی امام شاهد به هم پیوستن صفوف مسلمانان در سراسر جهان هستیم که این موضوع دشمنان را به عقب‌نشینی مجبور کرده است.

به گفته وی، انقلاب شکوهمندی که در 22 بهمن 1357 به فرمان امام راحل و ایثار و از خودگشتگی ملت ایران پایه‌گذاری شد امروز منشا و الگویی کاملا موفق برای مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مسلمانان با الهام‌گیری از این انقلاب الهی به پا خواسته و با اتحاد و همبستگی کانون‌های ظلم و استبداد را از کشورهایشان حذف می‌کنند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزاری همایش منادیان وحدت را نیز گام ارزنده‌ای به منظور تقویت بیش از پیش وحدت و برادری بین مسلمانان کشور و جهان دانست و افزود:‌ برگزاری اینگونه مراسمات و همایش‌ها و حضور هزاران مسلمان شیعه و سنی مذهب در کنار هم نشان از قدرت اسلام و ناکام ماندن دشمنان این دین الهی دارد.

حجت‌الاسلام فراشی اضافه کرد:‌ برگزاری این جلسات برادری و اخوت را در بین مسلمانان بیشتر و مانع ایجاد تفرقه در بین آنان خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که توطئه‌های شبانه‌روزی آنان برای حذف اتحاد و همبستگی دینی ملت ایران بی‌نتیجه است و مسلمانان ایران اسلامی در حفظ وحدت نماد و الگویی جهانی هستند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول