اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی:

اعلام نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی از قطعی شدن نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در این استان خبر داد.

اعلام نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در خراسان شمالی

حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی‌جاجرمی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بر همین اساس برای حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم قاسم جعفری و موسی‌الرضا ثروتی انتخاب شده‌اند.

وی همچنین نامزد انتخاباتی مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه شیروان را محمدرضا حسین‌نژاد اعلام کرد.

موسوی‌جاجرمی اظهار داشت: برای حوزه انتخابیه اسفراین با توجه به حضور دو کاندیدای مطرح اصولگرا پس از رایزنی با این جبهه و نشست با طرفداران آنان، مشترکا هادی قوامی و علی اصغر جعفری در لیست مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان قرار گرفتند.

رئیس جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی همچنین در مورد نامزد مورد حمایت این جبهه در شهرستان فاروج اظهار داشت: هم اکنون اعضای این جبهه در حال جمع‌بندی و مشخص کردن نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در این شهرستان بوده که طی چند روز آینده تعیین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب افراد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در خراسان شمالی با نظر سنجی‌ها و مشورت با شخصیت‌های اصولگرا صورت گرفته است، گفت: بر همین اساس ضمن احترام به سایر نامزدهای اصولگرا در استان، افراد فوق‌الذکر به عنوان نامزدهای قطعی مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان مشخص شدند.

رئیس جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی از عموم اصولگرایان خواست تا با حفظ وحدت، این جبهه را در پیشبرد برنامه‌ها همچون گذشته یاری کنند.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین راهبردهای جبهه متحد اصولگرایان مشارکت بیشتر مردم در انتخابات عنوان کرد.

حجت‌الاسلام موسوی‌جاجرمی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات مجلس نهم مثل انتخابات گذشته بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی در دنیا خواهد افزود.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول