اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت اقشار مختلف بانوان

نخستین همایش بانوان جبهه متحد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با شرکت اقشار مختلف بانوان، نخستین همایش بزرگ بانوان جبهه متحد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نخستین همایش بانوان جبهه متحد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز با شرکت گسترده اقشار مختلف بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد نخستین همایش بانوان جبهه متحد اصولگرایان این استان در سالن فاطمیه حوزه علمیه خواهران یاسوج برگزار شد.

در این همایش که با عنوان بیداری اسلامی برگزار شد، مدیر سابق بین‌الملل مرکز امور خانواده نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: بیداری اسلامی کنونی در جهان ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد.

معصومه طاهری بیان داشت: مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 و در میان آن همه دشمن، تبعیت از ولایت فقیه بود که امروزه باید با جان و دل از این گوهر تابناک محافظت کنیم.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی عنوان کرد: در همه جوامع اکنون حاکمیت وجود دارد ولی بهترین نوع حاکمیت بر مردم در عصر کنونی ولایت فقیه است که در آن حفظ کرامت و حرمت مردم بیش از هر چیز مدنظر است.

مدیر سابق بین‌الملل مرکز امور خانواده نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: حزب‌الله لبنان که اکنون خار در چشم بسیاری از مستکبران جهان است و خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده، زاییده و فرزند حکومت مبتنی بر ولایت فقیه است.

طاهری در ادامه گفت: آمارها نشان از رشد فزاینده اسلام‌خواهی در سراسر جهان دارد و اکنون این موج به کشورهای غیر مسلمان دنیا نیز سرایت کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی به انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن قبل از هر چیز به دنبال شکست دادن مردم‌سالاری دینی در کشور است چرا که تاکنون موفق به انتقام‌گیری در این ارتباط از مردم ایران نشده است.

طاهری خاطرنشان کرد: حضور گسترده در درجه نخست اهمیت در انتخابات قرار دارد و سپس باید به موضوعات دیگر از جمله نوع انتخاب فکر کرد.

وی افزود: مشارکت حداکثری همچون خاری در چشم دشمنان خواهد بود که همه وظیفه داریم در هر کسوت و مسئولیتی در این مسیر قدم برداریم.

طاهری شعور مردم برای انتخاب اصلح را بالا دانست و گفت: مردم بهتر از هر کسی به این موضوع واقف هستند و می‌دانند که خصیصه اصلی یک نماینده کارآمد در نظام جمهوری اسلامی چیست.

وی گفت: ولایتمداری بی‌شک نخستین مشخصه‌ای است که مردم در انتخابات نسبت به آن حساس خواهند بود و قبل از هر چیز نماینده ولایتمدار و پیرو رهبر می‌خواهند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول