اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان:

هفته وحدت باید خروجی تأثیرگذاری داشته باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هفته وحدت فقط به زبان بسنده نشود بلکه باید خروجی تأثیرگذاری داشته باشد.

هفته وحدت باید خروجی تأثیرگذاری داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرباز، علیرضا عظیمی جاهد در همایش تجلی وحدت، یاد بود مولوی شهید مصطفی جنگی‌زهی در سالن ارشاد اسلامی شهرستان سرباز اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خدمات نظام اسلامی در این چند سال بی‌شمار است.

وی افزود: در زمان طاغوت، هیچ‌گونه امکاناتی از قبیل مدرسه، جاده مناسب و امکانات رفاهی در مناطق دور افتاده و روستایی وجود نداشته است اما امروز ما به برکت اسلام، شاهد وفور امکانات در این نقاط هستیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان داشت: هفته وحدت این نیست که فقط ورد زبان ما باشد بلکه هدف این است تا هفته وحدت خروجی مناسب و تأثیرگذاری داشته باشد.

جاهد تصریح کرد: در بیان وحدت، باید مسئولان برای مردم به خوبی این هفته را بازگو کنند که برای این هفته چه کارهایی انجام داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: به لطف الهی و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خوشبختانه در علوم فناوری و علوم هسته‌ای در جهان سرآمد هستیم ولی این کافی نیست و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به دستاوردهای علمی بی‌نظیری دست یابیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: کشوری که بر مبنای قرآن استوار شده و می‌خواهد طبق دستورات الهی عمل کند هر روزش یکنواخت و روزمرگی نداشته باشد بلکه باید از روز قبل بهتر و مفیدتر عمل کند.

جاهد عنوان داشت: برای اینکه بتوانیم گام‌های مؤثر و مفیدی در راه توسعه علوم مختلف و آبادانی کشورمان بر داریم هر چند در این راه ممانعت‌های زیادی از جانب دشمنان صورت می‌پذیرد اما باید با سلاح ایمان و وحدت و یکپارچگی بیشتر این موانع را از سر راه برداریم تا به قله‌های رفیع برسیم.

وی در پایان همه را به وحدت و یکپارچگی فرا خواند.

در این مراسم، خوانندگانی از کشور پاکستان دعوت شده بودند و برای حضار به مناسبت دهه مبارک فجر و هفته وحدت به اجرای موسیقی و سرودن شعر پرداختند.

همچنین در این مراسم، بالغ بر یک‌هزار و 200 نفر از بسیجیان شهرستان، فرماندار و امام جمعه و رؤسای ادارات شهرستان سرباز حضور داشتند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول