اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران خبر داد

پیروزی کاله مازندران مقابل نوین کشاورز با حمایت تماشاگران

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: در دیدار هشتم دور برگشت و هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تیم کاله مازندران مقابل نوین کشاورز به پیروزی شیرین خانگی دست یافت که در آن تماشاگران آملی در حمایت از تیم محبوب خود و این پیروزی نقش عمده‌ای داشتند.

پیروزی کاله مازندران مقابل نوین کشاورز با حمایت تماشاگران

نعمت قربانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان داشت: در دیدار هشتم دور برگشت و هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های کاله مازندران و شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز تهران با هم روبرو شدند.

وی تصریح کرد: کاله مازندران که در رده سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جای دارد مقابل شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز تیم دهم لیگ برتر صف‌آرایی کرد که در پایان موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی شیرین خانگی دست یابد و حداکثر امتیاز لازم را از آن خود کند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران خاطرنشان کرد: سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل در این دیدار نیز مملو از تماشاگر بود که نقش تماشاگران آملی در ست‌های پایانی و پیروزی تنها نماینده مازندران بسیار مشهود بود.

وی افزود: گیم‌های اول، دوم و چهارم را نماینده مازندران با پوئن‌های (25 بر 14) ، (25 بر 21) و (25 بر 23) از آن خود کرد.

قربانی اظهار داشت: شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز تهران تنها توانست در گیم سوم مقابل حریف خود با پوئن (28 بر 26) به پیروزی دست یابد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران اضافه کرد: محمدحسن خوشدل پیشکسوت والیبال در این دیدار به عنوان نماینده فدراسیون بوده و مسعود یزدان‌پناه و محسن ترابی از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان کار قضاوت را برعهده داشتند.

وی اظهار داشت: در ترکیب زردجامه‌گان کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی مربی نام آشنا و حرفه‌ای کشورمان برعهده دارد، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، آرش صادقیانی، رضا قرا، سانجای کومار، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی جای دارند.

قربانی یادآور شد: در ترکیب تیم والیبال شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز تهران که سرمربیگری آن را مسعود آرمات برعهده دارد، رضا عصاری نائینی، بهمن جهاندیده، معین رحیمی، سید توحید حسینی، مارتین پتف، مهدی بابایی و شهروز همایونفر جای داشت.

وی بیان داشت: از نکات قابل توجه این دیدار مصدومیت عبدالرضا علیزاده لیبروی ارزنده کاله مازندران در گیم نخست بود، همچنین این بازیکن ارزشمند کشورمان چند هفته‌ای است با مصدومیت از ناحیه کتف دست و پنجه نرم می‌کرد که در این دیدار مصدومیت او به اوج رسیده و از گیم نخست در پوشش نبود او، میلاد عبادی‌پور بازیکن 18 ساله کاله در پست لیبرو جای گرفت.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران تصریح کرد: رضا عصاری نائینی از گسترش نوین کشاورز و میرسعید معروف والیبالیست کاله مازندران از بازیکنانی بودند که به ترتیب در گیم نخست و گیم چهارم با اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شدند.

وی گفت: در گیم چهارم کاله مازندران در حالی که از حریف تهرانی خود عقب بود با حمایت بی‌امان تماشاگران آملی که همه تیم‌ها آن را یکی از عوامل موفقیت کاله می‌دانند، نتیجه را از آن خود به پایان برد.     

به گزارش فارس، تنها نماینده مازندران در لیگ برتر هم‌اکنون با 20 بازی، 17 پیروزی و 48 امتیاز بعد از سایپای البرز صدرنشین که دوباره به جایگاه نخست دست پیدا کرد و پیکان تهران، در مکان سوم لیگ برتر والیبال جای دارد و جایگاه خود را همانند هفته های گذشته تثبیت کرد.

در مقابل گسترش نوین کشاورز که قبل این دیدار در جایگاه دهم جدول این دوره از رقابت‌ها جای داشت با تعداد 20 بازی، کسب هفت پیروزی و 21 امتیاز در همان مکان دهم جدول جای گرفت.

کاله مازندران در دیدار هفته نهم دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در کرمان میهمان تنها نماینده این شهر است و باید یک شنبه آینده مقابل این تیم حاضر شود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول