اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هرسین:

راهپیمایی امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

خبرگزاری فارس: فرماندار هرسین گفت: راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و دشمنان اسلام و ایران همواره علیه جمهوری اسلامی ایران در حال طراحی توطئه‌های هستند.

راهپیمایی امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

بهمن قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن ماه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مدیون شهدای انقلاب است‌.

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و دشمنان اسلام و ایران همواره علیه جمهوری اسلامی ایران  در حال طراحی توطئه‌های هستند.

فرماندار هرسین با دعوت از مردم استان کرمانشاه و شهرستان هرسین اضافه کرد: مردم با تمام توان و قدرت اسلامی در راهپیمای 22 بهمن سا‌لروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور خواهند یافت و بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.

وی با اشاره به نقش سازنده مردم خاطر نشان کرد: مردم  همیشه نقش سازنده و رکن اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند و این انقلاب با حضور مردم است که روز به روز قدرتمند‌تر می‌‌شود، شرکت کردن مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ ماه مشت محکمی است بر دهان استکبار جهانی و توطئه‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

قربانی با بیان بیداری اسلامی که در جهان در حال وقوع است افزود: بیداری‌های جهان امروز همه نشات گرفته از انقلاب ایران است، آنها با مشاهده پایداری مردم ایران که برای اثبات حق جنگیدن درس عبرت گرفته‌اند و مردم غیور و ولایت مدار ایران را الگوی خود قرار دهند.

فرماندار هرسین در پایان گفت: مردم ایران همواره مدافع حق هستیم و با تمام قوا در برابر استکبار خواهیم ایستاد و در برابر تهدیدهای دشمنان هیچگاه سر خم نخواهیم کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول