اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر انجام شد

راه‌اندازی مرکز عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی نمین

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر مرکز عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی نمین با شش غرفه در شهرستان نمین راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مرکز عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی نمین، مرکز عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی نمین در 173 متر مربع در مرکز این شهر احداث و برای راه اندازی آن 250 میلیون ریال هزینه شده است .

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل در آیین بهره‌برداری از مرکز عرضه مستقیم محصولات و تولیدات کشاورزی شهرستان نمین اظهار داشت: 70 مرکز عرضه مستقیم محصولات و تولیدات کشاورزی در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل ایجاد می‌شود که از این تعداد 30 مرکز در شهر اردبیل راه‌اندازی خواهد شد.

وی هدف از ایجاد و راه‌اندازی این مراکز در سطح استان را عرضه مستقیم محصولات و تولیدات کشاورزی تولید کنندگان داخل استان و همچنین تامین و عرضه آن دسته از محصولات کشاورزی مورد نیاز مردم که در داخل استان تولید نمی‌شود، با قیمت مناسب و عادلانه و بدون واسطه از سایر استان‌ها عنوان کرد.

همچنین همزمان با گرامیداشت دهه فجر بهره‌برداری از مجتمع پرورش کبک و قرقاول و واحد پرورش مرغ تخم‌گذار در شهرستان نمین آغاز شد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی نمین میزان سرمایه‌‌گذاری مجتمع پرورش کبک و قرقاول یاران سبلان با ظرفیت 11 هزار قطعه (کل گله) 6 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

بهروز آقازاده اظهار داشت: 5 میلیارد ریال از این مبلغ آورده شخصی مجری طرح و مابقی از محل تسهیلات بنگاه های زود بازده تامین شده است.

این مسئول ادامه داد: این مجتمع در سطح استان اردبیل نمونه بوده و با راه‌‌اندازی آن برای پنج نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع کبک و قرقاول یاران سبلان سالانه 36 تن گوشت آماده طبخ تولید می‌کند.

آقازاده میزان سرمایه‌گذاری واحد پرورش مرغ را نیز 6 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این واحد 25 هزار قطعه ظرفیت تولید داشته و برای پنج نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی نمین  تصریح کرد: این واحد پرورش مرغ قادر است سالانه بیش از 250 تن تخم مرغ خوراکی تولید کند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول