اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد

تولید 1.5 میلیون تنی محصولات کشاورزی در بابل

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: شهرستان بابل دارای 49 هزار و 120 هکتار اراضی زراعی و 20 هزار و 426 هکتار اراضی باغی است که مجموع تولیدات زراعی و باغی شهرستان بابل بیش از یک میلیون و 421 هزار تن است.

تولید 1.5 میلیون تنی محصولات کشاورزی در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، ظهر امروز در نهمین روز دهه مبارک فجر، پنج پروژه تولیدی، عمرانی، زیربنایی و خدمات جهاد کشاورزی بابل افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری این پروژه‌ها اظهار داشت: با توجه به نقش وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه کشاورزی و تامین امنیت غذایی تاکنون اقدامات موثری برای خودکفایی محصولات استراتژیک در سال‌های اخیر انجام شده است.

مسعود غلامی افزود: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پنج پروژه تولیدی، عمرانی، خدماتی و زیربنایی با اعتباری بیش از 79 میلیارد ریال در بابل افتتاح و به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌ها برای 25 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح کارخانه شالیکوبی خوشه نشاء در امیرکلا، پروژه گاو شیری در روستای کبریاکلا بابلکنار، مزرعه پرورش ماهی سردآبی قزل‌آلا به روش نیمه متراکم در بیل پی گتاب، مزرعه پرورش ماهی سردآبی قزل آلا به روش نیمه متراکم در روستای فکچال، مزرعه پرورش ماهی سردآبی قزل آلا به روش نیمه متراکم در روستای احمد چاله پی بوده است.

غلامی تصریح کرد: شهرستان بابل دارای 49 هزار و 120 هکتار اراضی زراعی و 20 هزار و 426 هکتار اراضی باغی است که مجموع تولیدات زراعی و باغی شهرستان بابل بیش از یک میلیون و 421 هزار تن است.

وی افزود: در دولت‌های نهم و دهم به دلیل توجه به زیرساخت‌های کشاورزی و باغی محصولات زراعی و باغی شهرستان بابل از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول