اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان در امور استان‌ها:

نسل جدید در راه شهدا گام بردارند

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در امور استان‌ها گفت: باید نسل جدید کشورمان در راه شهدای انقلاب گام بردارند.

نسل جدید در راه شهدا گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سید مجتبی صدر ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: باید در راستای رشد فکری و ارتقای قوای روحی نوجوانان و جوانان گام‌های جدی برداشته شود تا آنها راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس با اقتدار ادامه دهند به دنبال آن روز به روز بر عزت و اقتدار ایران اسلامی افزوده شود.

وی کودکان و نوجوانان سرمایه‌های گران‌بهایی دانست و گفت: ایران اسلامی در برهه‌های مختلف انسان‌های شریف و پرآوزه‌ای پرورش داده و برای خدمت به بشریت و اعتلای جایگاه انسان در پهنه گیتی به کار گرفته است ولی می‌طلبد بیش از بیش موضوع تربیت نسل جدید مورد توجه قرار گیرد در این راستا فعالیت‌هایی با مشارکت متولیان حوزه آموزش و امور فرهنگی آغاز شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی از موثرترین راه‌کارها برای تربیت دینی و اخلاقی کودکان الگوسازی است ادامه داد: تجربه نشان داده است آموزش‌های غیرمستقیم از آموزش‌های مستقیم نتیجه بهتری در بردارد از این رو باید والدین، معلمان مدارس و سایر افرادی که در کانون توجه قرار دارند بیش از بیش بر اعمال خود توجه داشته باشند تا کودکان در انتخاب راه و منش دچار اشتباه نشوند.

وی بر لزوم مفید و غنی‌سازی برنامه‌های تدوین شده در کانون تاکید کرد و گفت: برنامه‌های تفریحی و آموزشی متنوع در این کانون‌ها برای جذب نوجوانان و کودکان تدارک دیده می‌شود ولی می‌طلبد برای عیب‌یابی و غنی‌سازی فعالیت‌ها نسبت به ارزیابی خروجی برنامه‌ها اهتمام شود.

صدر به برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان افراد ساعی و فعال زیادی وجود دارد به همین دلیل آذربایجان غربی به ویژه ارومیه برای اجرای جشنواره انتخاب شد که خوشبختانه در سطحی بسیار عالی مدیریت و اداره شد پس اغلب مهمانان داخلی و خارجی با خاطره‌های به یاد ماندنی ایران ترک کردند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول