اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر:

پس از انقلاب اقدامات خوبی در آموزش و پرورش صورت گرفت

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: پس از انقلاب اسلامی ایران اقدامات بسیار خوبی در آموزش و پرورش صورت گرفته است.

پس از انقلاب اقدامات خوبی در آموزش و پرورش صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری ظهر امروز در همایش خانواده‌، وحدت و حجاب با بیان این که هدف دشمن جدایی انداختن بین مردم و صندوق‌های رای است، اظهار داشت: اگر ما در پای صندوق‌های رای حاضر نباشیم، باران گلوله و موشک دشمن به سوی میهن ما آغاز می‌شود.

وی در ادامه با با بیان اینکه دشمنان به شدت از گسترش چشمگیر اسلام در میان ملل جهان نگران هستند، ابراز داشت: اگر ما امروز شاهد هجمه سنگین دشمنان به کیان اسلام به خصوص حجاب هستیم، این نشان از ترس و خوف از نفوذ اسلام در جهان بی‌هویت به خصوص جهان غرب است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر افزود: دشمنان می‌دانند که اگر اسلام ناب با تمامی دستورالعمل‌های خودش به جامعه غرب معرفی شود، آنها شاهد گرایش حجم عظیمی از مردم در پی معنویت به اسلام خواهند بود.

وی تصریح کرد: دشمنان به اهمیت حجاب و رعایت عفت در میان ملل مسلمان پی برده‌اند و تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلف با این مسئله مبارزه کرده و از طرق مختلف زنان و دختران ما را از حجاب و حفظ عفت به دور کنند.

قنبری دفاع از حجاب را با تربیت درست نسل‌ها و تحلیل برنامه‌های فرهنگی دشمن میسر دانست و خاطرنشان کرد: تمام اقشار جامعه برای دفاع از نمادهای اسلامی همچون حجاب وظیفه‌هایی بر عهده دارند که باید به درستی به انجام آن‌ها بپردازند.

وی در ادامه جوانان را امید‌های آینده انقلاب خواند و تصریح کرد: هر زمان که جوانان امیدوارانه به آینده نگاه کرده‌اند، بسیاری از موانع را برطرف و حرکت رو به رشد انقلاب را تقویت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر اقدام‌های صورت گرفته در 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در افزایش خود‌باوری و اعتماد به نفس جوانان به بسیار موثر دانست و گفت: همین امیدواری جوانان در سال‌های بعد از انقلاب سبب شده است تا جوانان در تمام مراحل انقلاب نقش ایفا کنند.

وی با اشاره به نقش حجاب و عفاف در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: مسئولان باید به همراهی مردم در حاکم شدن عفت و حجاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با همکاری یکدیگر در این راستا حرکت کنند.

قنبری با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و توجه به دانش‌آموزان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدامات بسیار خوبی در زمینه آموزش و پرورش انجام گرفته است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول